اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد

هرمزگان مکانی ناامن برای ورود جرم

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه تحول در نگرش به هرمزگان در چند سال اخیر به وضوح قابل مشاهده است، گفت: امروز دیگر کسی هرمزگان را استانی جرم‌خیز و محل ورود آسیب نمی‌داند.

هرمزگان مکانی ناامن برای ورود جرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، گل‌محمد بامری گفت: با وجود تعدد مذهب، قومیت‌های متعدد و مهاجرپذیر و شهروندان این استان در امنیت و آرامش به‌سر می‌برند و هر سال شاخص‌های امنیتی بیشتر بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که نگرش به استان هرمزگان در چند سال اخیر کاملاً متحول شده است، عنوان کرد: دیدگاه آسیب‌زا به هرمزگان در چرخشی متحولانه تبدیل به نگرشی فرصت‌زا شده است و امروز دیگر کسی هرمزگان را استانی جرم‌خیز و محل ورود آسیب نمی‌دانند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: موقعیت استراتژیک و منحصر به‌فرد استان هرمزگان است که امروزه مدنظر همه قرار گرفته و توجه مسئولان ارشد نظام را به خود معطوف کرده است به طوری که شاهد مصوبات متعددی در جهت ارتقای زیرساخت‌های استان بوده‌ایم.

بامری خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های امنیتی کشوری با محوریت جنوب کشور و مرکزیت استان هرمزگان در چند سال اخیر اقدامات امنیتی را افزایش و موجب پیشگیری از وقوع جرم شده است.

وی به نقش مردم و مسئولان استانی در ایجاد روند بهبود امنیت اشاره کرد و گفت: هماهنگی اعضای شورای تأمین استان، ایجاد یک مسئولیت‌پذیری جمعی در تمامی ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان برای کنترل و ایجاد امنیت بیشتر و همچنین همراهی و همدلی مردم در برقراری نظم از عوامل مؤثر در بهبود امنیت در هرمزگان است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری هرمزگان یادآور شد: استان هرمزگان یک‌هزار و 100 کیلومتر نوار آبی مرزی دارد و با استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان همجوار است و آن‌ها نیز با کشورهای پاکستان و افغانستان هم مرز هستند اما از استان‌های دارای ضریب امنیتی بالا محسوب می‌شود.

وی، امنیت را مقدمه پیشرفت در همه زمینه‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد که با تغییر نگرش‌ها به استان هرمزگان در آینده‌ای نزدیک می‌توان پیشرفت‌هایی چشم‌گیر را در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و اجتماعی استان متصور بود.

انتهای پیام/2310/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول