اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید کشاورزی همدان:

کنترل تورم و گرانی با تولید میسر می‌شود

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید کشاورزی همدان گفت: برای کنترل تورم و گرانی و همین طور افزایش ارزش پول ملی باید از روند تولید محصولات حمایت کرد.

کنترل تورم و گرانی با تولید میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا شفیعی ظهر امروز در سومین گردهمایی تعاونی و تشکل‌های روستایی و کشاورزی استان همدان با رویکرد فرهنگ و مدیریت جهادی، اظهار داشت: فرهنگ جهادی یک فرهنگ انقلابی است. 

وی ادامه داد: امروز مسئله‌ای که بین مردم و مسئولان مطرح شده این است که مسئولیت‌ها را به خود مردم و نمایندگان آنها که همین تشکل‌ها هستند واگذار کنند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه بخش خصوصی توان اداره امور محوله را دارد تصریح کرد: تشکل‌ها توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.

وی اضافه کرد: در کشور برای کنترل تورم و افزایش ارزش پول ملی نیازمند کار تولیدی هستیم و با تولید رونق اقتصادی خواهیم داشت.

شفیعی بیان داشت: خیلی از تشکل‌ها مانند زنبورداران و سیب زمینی‌کاران به طور مستقیم در امر تولید محصولات کشاورزی و ارزش افزوده فعالیت می‌کنند و برخی نیز به صورت غیر مستقیم مثل تعاونی‌های روستایی در امر تولید به چرخه اقتصادی کمک می‌کنند.  

وی در پایان گفت: حماسه اقتصادی و در واقع رونق اقتصادی با اهمیت دادن به تشکل‌های بخش کشاورزی محقق خواهد شد. 

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول