اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بینالود خبر داد

مرگ دختر 6 ساله بر اثر پارک ناصحیح خودرو در بینالود

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: دختر بچه‌ای شش ساله روز گذشته در روستای کنگ به علت بی‌احتیاطی والدین در پارک ناصحیح خودرو و واژگونی آن جان خود را از دست داد.

مرگ دختر 6 ساله بر اثر پارک ناصحیح خودرو در بینالود

به گزارش خبرگزاری فارس ازبینالود، عباس صارمی ساداتی ظهر امروز با اعلام خبر مرگ دختر شش ساله در روستای کنگ شهرستان بینالود خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری طرقبه از فوت دختر بچه‌ای شش ساله در حادثه واژگونی خودرویی در روستای کنگ خبردار شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از شنیدن این خبر، تحقیقات خود را در زمینه مرگ این دختر شش ساله و چگونگی فوت وی آغاز کردند.

صارمی ساداتی ضمن بازخوانی اظهارات پدر این دختر شش ساله، خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، پدر داغ‌دیده این کودک شش ساله گفت که عصر روز گذشته با خانواده و کودک خردسالش برای تفریح و سرکشی به باغی در چند کیلومتری روستای کنگ مراجعه کرده‌اند، به در خواست وی همسایه‌اش برای جابه‌جایی خودرو که در شیب تندی پارک کرده بود مراجعه کرده و همسایه پس از سوار شدن به خودرو اقدام به خلاص کردن دنده کرده که با توجه به شیب تند زمین، خودرو پیش از روشن شدن به حرکت در می‌آید.

وی ادامه داد: به علت سنگلاخی بودن زمین، کنترل خودرو که به سرعت به حرکت درآمده بود از دست راننده خارج و پس از طی مسافتی با ترکیدگی لاستیک واژگون شد؛ متاسفانه بر اثر این حادثه فاطمه دختر شش ساله که در داخل خودرو حضور داشته به شدت از ناحیه سر مصدوم شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود یادآور شد:در آن منطقه پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه وجود نداشته و از همین حیث یگان‌های امدادی نتوانستند خود را به محل حادثه برسانند،‌ انتقال این دختر شش ساله توسط خودروهای سطح جاده به بیمارستان امدادی صورت گرفت که با وجود تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند.

صارمی ساداتی گفت: شدت جراحت‌های وارده به این کودک بسیار بالا بوده و شب گذشته این دختر شش ساله جان خود را از دست داد.

وی با تاکید بر رعایت اصول رانندگی و اصول ایمنی پارک خودروها، گفت: در هنگام پارک خودرو باید به اصول ایمنی پارک دقت شود و از استفاده پاره سنگ و آجر برای جلوگیری از حرکت خودروها در مکان‌های شیب دار باید به شدت پرهیز کرد.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول