اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر خبر داد

آغاز کلاس‌های هنری شرق مازندران در مجتمع «بصیرت»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از آغاز کلاس‌های فرهنگی- هنری در مجتمع بصیرت این شهرستان خبر داد.

آغاز کلاس‌های هنری شرق مازندران در مجتمع «بصیرت»

علی‌اصغر باباکوهی اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: کلاس‌های تابستانه شامل آموزش نقاشی، طراحی، سفالگری و شعر، قرآن(روخوانی و تجوید)، خوشنویسی( خط ریز تحریری، نستعلیق و شکسته به‌صورت مجزا)، در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت آغاز شده و با برگزاری 18 جلسه تمام می‌شود.

وی درباره هزینه این کلاس‌ها گفت: مبلغی که از کارآموز اعم از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال، دریافت می‌شود بستگی به رشته‌ای که انتخاب می‌کند بین15 تا 80 هزار تومان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر همچنین از انجام مقدمات اولیه برای آموزش خبرنویسی به علاقمندان رشته خبرنگاری در مجتمع بصیرت خبر داد و گفت: در صورتیکه با استاد و شرایط آموزش به توافق برسیم نحوه ثبت‌نام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باباکوهی اشرفی در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری کلاس‌های فرهنگی- هنری در مجتمع بصیرت، خللی در فعالیت موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی- هنری بوجود نمی‌آید، گفت: از دلایل برگزاری این کلاس‌ها علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و بزرگسالان و بهره‌مندی از امکانات موجود، ایجاد فرصتی برای شناساندن مربیان و اساتید آموزشگاه‌ها و موسسات فرهنگی- هنری بوده و از همین افراد در امر آموزش استفاده شده است ضمن آنکه، فعالیت آموزشگاه‌های آنها مانند گذشته ادامه دارد.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 5223477(مجتمع بصریت) و 5227755(اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر) تماس بگیرند.

انتهای پیام/86001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول