اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خواستار شد

تسریع روند ساخت‌ و ساز مسکن مهر توسط دستگاه‌های عامل

فرماندار تویسرکان گفت: دستگاه‌های عامل با هماهنگی و تعامل همه جانبه اجرایی شدن روند کارهای مربوط به مسکن مهر تویسرکان را سرعت بخشند.

تسریع روند ساخت‌ و ساز مسکن مهر توسط دستگاه‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی صبح امروز در جلسه کارگروه مسکن تویسرکان، با تأکید بر تسریع روند فرآیند ساخت و ساز و تکمیل مسکن مهر، اظهار داشت: مسئولان امر با هماهنگی و تعامل همه‌جانبه برای اجرایی شدن همه کارهای مربوط به مسکن مهر شهرستان اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات کارگروه مسکن در جلسات کارشناسانه بررسی و واکاوی شود، ابراز داشت: بهره‌وری درست و کاربردی از فرصت‌ها با لحاظ قانون مشکلات مسکن را حل و فصل می‌کند.

فرماندار تویسرکان در ادامه از دستگاه‌های عامل خواست تا در راستای تجهیز و تکمیل نیازهای ضروری و اولیه مسکن سریع‌تر عمل کنند و گفت: تا پایان هفته پیش‌ رو اداره آب و فاضلاب باید کنتورهای آب مساکن 47 واحدی مهر طلاب را نصب کند.

وی افزود: عوامل اجرایی با بررسی مشکلات مسکن 61 واحدی کارگر، تا چند روز آینده با به‌کارگیری راهکارهای راهبردی و کارشناسی شده، مشکلات این واحدها را برطرف کنند.

شرکائی با تأکید بر این نکته که ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها سبب می‌شود کار و زحمات همه عوامل زیر سئوال رود، تصریح کرد: در سایه تعامل و همگرایی دوسویه مسئولان و مردم می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه مسکن به عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان است، تأکید کرد: مسائل مسکن 12 واحدی کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به نیاز واجب این قشر از جامعه باید در یک برنامه مشخص پیگیری و موانع کار برطرف شود.

فرماندار تویسرکان پیگیری مستمر را لازمه انجام موفق کار دانست و ابراز داشت: برای به سرانجام رساندن کار نباید تعلل و کوتاهی کنیم و اجازه دهیم حق کسی ضایع شود، همه وظیفه داریم در هر عرصه به منظور رفاه و آسایش مردم خدمات‌دهی مطلوب داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص مشکل پروژه مسکن مهر سرکان به جد باید اقدام شود، گفت: روند چگونگی شکل‌گیری وضعیت پروژه 60 واحدی مسکن مهر شهر سرکان از ابتدا با بیان مشکلات و راهکارها برای پیگیری و حل مسئله، برای تعیین تکلیف این طرح به کارگروه مسکن شهرستان ارائه داده شود.

شرکائی در پایان اضافه کرد: دستگاه‌های عامل در یک برنامه‌ریزی مدون با استفاده از امکانات موجود در راستای تکمیل مساکن مهر شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول