اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

برخی از مسکن‌های مهر تکمیل نشده، افتتاح می‌شوند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از مسکن‌های مهر با وجود آنکه تکمیل نشده‌اند، از سوی دولت افتتاح می‌شود.

برخی از مسکن‌های مهر تکمیل نشده، افتتاح می‌شوند

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب دولت‌های نهم و دهم طرح‌های مربوط به مسکن مهر بود و اجرای طرح فوق موفقیت بسیار خوبی برای دولت به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: البته در هر کاری مشکلات و کاستی‌هایی وجود دارد و درصدی از این مشکلات قابل پذیرش است، اما اگر میزان کاستی‌ها زیاد شود، کل طرح را زیر سئوال می‌برد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح برخی از طرح‌های مسکن مهر در روزهای اخیر با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه گزارش‌هایی که در اختیار داریم حاکی از آن است که بسیاری از مسکن‌های مهری که افتتاح می‌شود، فاقد امکانات زندگی هستند و مردم در آن‌ها ساکن نمی‌شوند.

اکبریان ادامه داد: به عنوان نمونه حدود دو سال قبل برخی از واحدهای مسکن مهر در هشتگرد با حضور وزیر مسکن افتتاح شد و بسیاری از خبرنگاران نیز به این مراسم دعوت شده و عکس و فیلم‌های بسیاری از افتتاح این واحدهای مسکونی منتشر کردند.

وی افزود: این در حالی است که واحدهای فوق از امکانات لازم برخوردار نبودند و امروز وقتی به مسکن مهر هشتگرد سر می‌زنیم،‌ در می‌یابیم که حداقل نصف این واحدها خالی از سکنه است و مردم امکان زندگی در آن‌ها را ندارند.

*با پایان عمر دولت برخی از طرح‌های مسکن مهر بدون کارشناسی افتتاح می‌شوند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌کس منکر مثبت بودن طرح مسکن مهر نیست و خود ما در مجلس از این طرح دفاع کرده‌ایم،‌ اما به نظر می‌رسد که با پایان عمر دولت دهم، آقایان بدون کار کارشناسی فقط به دنبال افتتاح طرح‌های فوق هستند.

اکبریان تاکید کرد: نباید سرعت را فدای همه چیز کرد و مردم می‌دانند که طرح مسکن مهر کار دولت نهم و دهم است و اگر چهار سال دیگر هم افتتاح شود، باز هم مردم این طرح را متعلق به دولت احمدی‌نژاد می‌دانند، پس نباید عجله‌ای در افتتاح داشته باشیم.

وی در پایان گفت: انتظار این است که با عجله طرح‌های مهم در حالی که هنوز تکمیل نشده‌اند،‌ افتتاح نشوند تا آسیبی به کل طرح مسکن مهر وارد نشود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول