اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

تدارک 896 کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در اردبیل

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 104 مدرسه در قالب 896 کلاس در استان اردبیل برای اسکان تابستانی فرهنگیان آماده پذیرش و ارائه خدمات می‌باشد.

تدارک 896 کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عدالتخواه صبح امروز در جلسه ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: کلاس‌های مدارس در چهار گروه ویژه، الف، ب و ج تقسیم‌بندی و تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 896 کلاس تعداد 53 کلاس به طور ویژه، 449 کلاس الف، 275 کلاس ب و 119 کلاس به طور ج تجهیز و آماده استقبال و ارائه خدمات به مسافران فرهنگی در استان اردبیل می‌باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل هدف از برگزاری این جلسه را بررسی اقدامات انجام گرفته و نیازهای احتمالی مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان در نواحی و مناطق استان اعلام کرد.

عدالتخواه یادآور شد: در تابستان سال گذشته تعداد27 هزار و 375 خانواده در قالب 142 هزار و 216 نفر میهمان استان اردبیل بودند. بیشترین پذیرش را در اردبیل، سرعین و شهرستان نیر داشتیم که امیدواریم امسال نیز میزبان شایسته‌ای برای فرهنگیان و خانواده‌های آنان باشیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: مدارس و کلاس‌های محل اسکان به امکانات فرش، موکت، پتو، تختخواب، وسایل گرمایشی، یخچال، تلویزیون و اجاق گاز مجهز شده است.

عدالتخواه بیان داشت: این امکانات به نسبت گروه‌‌بندی‌های ویژه، الف، ب و ج تدارک دیده شده و این کلاس‌ها آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام تابستان می‌باشند.

وی با اعلام اینکه ستاد اسکان استان با شماره 2242002 آماده راهنمایی مسافران می‌باشد، خاطرنشان کرد: در وقت اداری شماره 5521749 اداره تعاون و رفاه آماده راهنمایی و پاسخگویی به مسافران می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: در شهرستان اردبیل، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک، مدرسه استثنایی توانا واقع در خیابان شهدا، روبروی مسجد قائم (عج) شهرک سبلان فاز یک با شماره تلفن 6629940 و در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو نیز مدرسه شاهد پسران واقع در بزرگراه شهدا، سه راهی نیار با شماره تلفن 6615950 به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش و استقبال از میهمانان می‌باشد.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول