اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب درمان اضطراری صورت می‌گیرد

ساخت بیمارستان امدادی در 20 دقیقه

بخشدار زیراب در مازندران گفت: در قالب مانور درمان اضطراری با محوریت هلال احمر و همکاری ادارات و نهادها در سوادکوه در مدت 20 دقیقه بیمارستانی با سازه بادی ساخته می‌شود.

ساخت بیمارستان امدادی در 20 دقیقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی بخشدار زیراب در شهرستان سوادکوه صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور درمان اضطرار، گفت: این مانور به صورت واقعی در دهستان کسلیان بخش زیراب برگزار می‌شود.

سمیعی به شرایط اجرای این مانور اشاره کرد و افزود: بیمارستان توسعه یافته سریع (RDH) در کوتاهترین زمان ممکن که تا 20 دقیقه تعریف شده است به صورت سازه بادی در مناطق سانحه‌دیده دائر می‌شود.

وی به بخش‌های مختلف این بیمارستان توسعه‌یافته سریع اشاره و خاطرنشان کرد: بخش‌های اورژانس، اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، بستری، CSR، آزمایشگاه، رادیولوژی و مونوگرافی از بخش‌های بیمارستان توسعه‌یافته است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بعد از زلزله بم به لزوم احداث بیمارستان سیار با صرف حداقل زمان تاکید شده است، یادآوری کرد: تمرین برای خدمت‌رسانی در مواقع اضطرار، تعامل بین دستگاه‌ها به منظور تصمیم‌های لحظه‌ای در مواقع بحران، تمرین گردش امکانات، افزایش مدیریت بحران و آزمون قدرت عملیاتی از اهداف برگزاری مانور درمان اضطرار در منطقه کسلیان بخش زیراب است.

سمیعی گفت: در مانور درمان اضطرار از پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، زنان، زایمان، مامایی، اطفال، پوست استفاده می‌شود و هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، ادره برق، آب و مخابرات، آموزش و پرورش، شوراها و دهیاران و پایگاه‌های مقاومت نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول