اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

همدانی‌ها لایق بهترین‌ها هستند/همدان مترصد خلق حماسه ورزشی

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز روز مهمی در تاریخ ورزش همدان محسوب می‌شود که بعد از موفقیت‌های سیاسی خرداد 92 همدانی باید حماسه حضوری دیگری را رقم بزنند.

همدانی‌ها لایق بهترین‌ها هستند/همدان مترصد خلق حماسه ورزشی

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس یکی از داشته‌ها و اعتبارات ورزشی استان همدان محسوب می‌شود که به دنبال این هستیم از این آورده بسیار ارزشمند را محافظت کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال پاس همدان از ابتدا به نام پاک و مقدس 8 هزار شهید استان به همدان هبه شد و این خود موجب شده تا ارزش غیر قابل توصیفی برای این تیم و باشگاه شود که مسئولان اجرایی برای اعتلا و سربلندی و پیشرفت این باشگاه باید تمام تلاش خود را بکنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از ابتدای فصل فوتبالی امسال هیئت مدیره با تشکیل جلسات متعدد پیگیری مسائل جاری و مطرح شده این تیم بوده که تا کنون با تمام مشکلات اقتصادی موجود بودجه مناسبی به این باشگاه ترزیق شده است.

به گفته وی فوتبال در همدان به سبب آمدن تیم پاس به استان رونق بسیار خوبی گرفته و باعث کشف استعدادهای خوبی در فوتبال حرفه‌ای شده است که برای تدوام این موضوع باید حمایت بیشتری از تیم پاس صورت بگیرد و زمینه‌ حضور تیم فوتبال پاس همدان به لیگ برتر فراهم شود.

خجسته با اشاره به اینکه با توجه به حماسه مردم ایران در انتخابات و همچین راه‌یابی تیم ملی کشورمان به جام جهانی خاطرنشان کرد: مردم ورزش‌دوست‌ همدانی باید با حضور خود در آخرین بازی و در ورزشگاه شهدای قدس همدان برای حمایت از تیم محبوب شهرشان تلاش مضاعفی را نشان دهند.

وی گفت: مسئولان همدان و اعضای هیئت مدیره که قبل از بازی با مس سرچشمه و در مرحله قبل با حضور خود در تمرینات باعث افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم پاس شدند قطعاً در بازی فردا با حضور در ورزشگاه و همچنین پیگیری بیشتر برای تحقق بودجه این باشگاه زمینه‌ساز صعود به لیگ برتر خواهند شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: مردم همدان لایق بهترین‌ها هستند و صعود تیم فوتبال پاس به لیگ برتر و رسیدن به جایگاه واقعی این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور، تأثیر بسزایی در روند رو به رشد ورزش حرفه‌ای استان همدان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشور رشد همه‌جانبه‌ای در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی استان همدان خواهد داشت افزود: امیدواریم در بازی امروز، تیم پاس با حمایت تماشاگران پرشور و مردم فهیم این شهر بتواند با شکست حریف قدرتمند خود با اقتدار به لیگ برتر صعود کند و موجب شادی مردم استان شود.

بازی برگشت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان بین دو تیم پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد و این در حالی است که دیدار رفت این دو تیم در فولادشهر با حساب چهار بر دو به سود اصفهانی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول