اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای میدان ورودی بوشهر ـ برازجان به وسعت 54 هزار مترمربع

شهردار برازجان از اجرای میدان ورودی بوشهر ـ برازجان به وسعت 54 هزار مترمربع خبر داد.

اجرای میدان ورودی بوشهر ـ برازجان به وسعت 54 هزار مترمربع

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای زمین چمن مصنوعی برازجان اظهار داشت: توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی از اولویت‌های مسئولان در برازجان است.

وی از آغاز به کار ساخت زمین چمن مصنوعی در برازجان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت‌های غیر عمرانی شهرداری برازجان را به حمایت از ورزشکاران اختصاص داده‌ایم، لذا تصمیم گرفتیم در زمینی به وسعت 1350متر مربع، مبادرت به ساخت زمین ورزشی فوتبال همراه با چمن مصنوعی برای استفاده جوانان و ورزشکاران عزیز کنیم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: این زمین در نزدیکی مسجد امام علی (ع) واقع در کوی آزادگان قرار دارد و به‌زودی با اتمام کار زیرسازی، مراحل فنی این کار آغاز می‌شود.

حسین‌آبادی با اشاره به ساماندهی کاروانسرای مشیر برازجان نیز گفت: طی چند روز اخیر و با پایان یافتن کار آبنمای موزیکال میدان شهید چمران، کار ساماندهی اطراف کاروانسرای مشیرالملک آغاز شده است.

وی ابراز داشت: مساحت کلی این پروژه 5 هزار مترمربع بوده و شامل 700 مترمربع آبنمای موزیکال، 3 هزار مترمربع کفسازی و 2400 متر مربع آسفالت است.

شهردار برازجان به اجرای پروژه میدان خلیج فارس (ورودی بوشهر ـ برازجان) اشاره کرد و افزود: مساحت کلی این پروژه 54 هزار مترمربع بوده که این میزان شامل 24 هزار متر مربع آسفالت، 5 هزار متر مربع فضای سبز، 12 هزار متر مربع آبنما و 13 هزار متر مربع کفسازی و موزاییک است.

حسین‌آبادی یادآور شد: پارک در دست احداث کوی گرمسیری پیشرفتی حدود 60 درصدی داشته است که این پارک در محله فقیر نشین گرمسیری احداث شده و با توجه به طراحی آن، می‌تواند فضایی شاد و پرنشاط را برای ساکنان این محله به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: این فضای سبز به وسعت حدود 3 هکتار در حاشیه دره گرمسیری قرار گرفته است و بخش میانی آن را یک المان همراه با آبنمای پلکانی در‌‌بر‌می‌گیرد.

این مسئول همچنین به مشکل آبگرفتگی در تقاطع میهن دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت: کار حفر کانال عرضی در این مکان آغاز شده است.

حسین‌آبادی خاطر نشان کرد: طول این کانال در حدود 10 متر است که امیدواریم با انجام این کار مشکل تردد شهروندان در ایام بارندگی به کلی رفع شود.

وی از آغاز جدول‌گذاری کنار خیابان فرهنگ‌شهر به طول 800 متر خبر داد و گفت: پس از ساخت میدان و ساماندهی بلوار وسط این خیابان، کار آسفالت این بخش آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2452/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول