اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر:

فعالیت‌های پایگاه سازه‌های آبی شوشتر با محوریت بافت تاریخی رونق می‌گیرد

مدیر جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر گفت: فعالیت‌های پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در دوره جدید در بافت تاریخی متمرکز خواهد شد.

فعالیت‌های پایگاه سازه‌های آبی شوشتر با محوریت بافت تاریخی رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسین عیدانی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر اظهار کرد: تمرکز بر بافت تاریخی و تلاش برای احیای آن در مدیریت جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در اولویت نخست قرار دارد.

وی با اشاره به اصلاح نگاه‌ها به پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر گفت: باید نگاه‌ها تغییر کند و در این زمینه از همه توان خود استفاده خواهیم کرد تا مردم شاهد تحول در این بخش باشند.

عیدانی با تاکید بر اینکه پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر لفظی بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: باید به نحوی تلاش کرد تا شاهد مدیریتی جهانی در پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر باشیم و این روزها دور نیست.

*پایگاه سازه‌های آبی جای کار زیاد دارد

مدیر جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر عنوان کرد: پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در تمامی بخش‌ها جای کار زیادی دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنیم.

عیدانی با اشاره به اینکه قطعا در این بخش تلاش‌های زیادی انجام شده است، گفت: قطعا در بخش میراث فرهنگی و پایگاه سازه‌های آبی تلاش‌های زیادی انجام شده است و در شرایط کنونی برای رفع نواقص و پیشبرد سریع فعالیت‌های گذشته و در برخی بخش‌ها تغییر نگرش برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای فعالیت‌های آتی در بخش پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر از همه توانمندی‌ها و تجربیات استفاده خواهیم کرد.

*امروز شاهد ناملایمات زیادی بودم

عیدانی اضافه کرد: امروز در بحث معارفه و تدارک برنامه شاهد ناملایمات زیادی بودم ولی همه این ناملایمات را به جان خریده و در فعالیتم خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آنهایی که امروز شاهد این ناملایمات بودند به ایجاد کنندگانش بگویند که عیدانی برای زحمت کشیدن و تلاش به شوشتر آمده است و در این راستا نیز تا زمانی که در شوشتر است فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دو ساعت سه بار مکان برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سطح شهر شوشتر تغییر کرد و همه شرکت کنندگان در این برنامه بین تالارهای موجود در سطح شهر شوشتر سردرگم شده بودند.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول