اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم 16 ساله یک جشنواره

برگزاری جشنواره تابستانی کیش قطعی شد / نفس راحت بازاریان در گرمای تابستان

جشنواره تابستانی کیش در حالی چهارشنبه‌شب شانزدهمین دوره خود را با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد کرد که طی روزهای گذشته بیم آن می‌رفت که به دلایل نامعلومی این جشنواره با توجه به تأخیر حاصل شده، امسال برگزار نشود.

برگزاری جشنواره تابستانی کیش قطعی شد / نفس راحت بازاریان در گرمای تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، پس از تأخیری چند روزه شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش کلید خواهد خورد تا فصل تازه‌ای از این رویداد مهم توریستی و تجاری آغاز شود.

سازمان منطقه آزاد کیش که برای چندمین‌بار متوالی این رویداد پر مخاطب را مدیریت می‌کند در تلاش است تا خاطره‌ای ماندگار را در ذهن مشتریان پروپا قرص این جشنواره پرمخاطب بر جای گذارد و شاید به همین دلیل بوده که این سازمان از پربارتر، باشکوه‌تر، متنوع‌تر و با کیفیت‌تر بودن این جشنواره نسبت سال‌های قبل برگزار خبر داده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش استقبال از مسافران در فرودگاه، جشنواره ساخت مجسمه‌های شنی، بازی‌های ساحلی، برگزاری نمایشگاه‌های جنبی، اجرای برنامه‌های موسیقی آئینی تحت عنوان جشنواره اقوام ایرانی، جنگ خانواده و اجرای برنامه‌های آئینی در کشتی یونانی، کارناوال شادی به همراه اجرای برنامه‌های هنری، نور افشانی، جنگ شبانه به همراه قرعه کشی جوایز ویژه و برگزاری کنسرت موسیقی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای روزهای شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش اعلام کرده است.

این در حالی است که پیش  از این قرار بود مراسم افتتاحیه این جشنواره یک هفته زودتر برگزار شود و حتی تبلیغات برگزاری آن در سطح معابر کیش کاملاً نمایان بود، اما با اعلام رسمی سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری مراسم به تعویق افتاد و عامری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دلیل این تأخیر را ایجاد تغییرات فنی در محل برگزاری جنگ شبانه در تالار شهر عنوان کرد و گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن جنگ شبانه و برنامه‌های جنبی شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش تغییراتی به لحاظ فنی در تالار شهر کیش داده شد که متأسفانه از نظر فنی به آن کیفیتی که مدنظر زحمت‌کشان مردم در سازمان منطقه آزاد کیش و ستاد جشنواره قرار نگرفت؛ از این رو مقرر شد شانزدهمین جشنواره تابستانی از پنج تیرماه جاری آغاز شود.

گردشگرانی که در این ایام به کیش سفر می‌کنند علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف خدمات گردشگری می‌توانند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های ویژه جشنواره از بازارها و مراکز خرید بین المللی کیش تهیه کنند و با دریافت کارت‌های قرعه کشی در مراسم جنگ شبانه  شرکت کرده و از شانس برنده شدن  یک دستگاه خودرو پراید و  جوایز نقدی و غیر نقدی برخوردار شوند.

یادآور می‌شود، شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش تا 21 شهریور ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت و طی این مدت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) برنامه‌های جشنواره تابستانی 10 روز تعطیل خواهد بود.

این رویداد هر ساله با هدف تشویق مسافران و گردشگران برای سفر به جزیره با کاهش نرخ‌ محل‌های اقامتی و اجناس برگزار می‌شود.

کیش در نیمه دوم سال به دلیل مساعدت آب و هوا با اقبال بیشتری در حوزه گردشگر مواجه است.

انتهای پیام/88003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول