اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در جمع مردم الیگودرز:

آمده‌ام تا بیکاری را از کشور بیرون کنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا فقر، بیکاری و گرانی را از کشور بیرون ‌کنم.

آمده‌ام تا بیکاری را از کشور بیرون کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محسن رضایی شب گذشته در مسجد علی بن ابیطالب (ع) واقع در میدان کروبی الیگودرز در جمع مردم این شهرستان گفت:  شما لرها همیشه در شرایط سخت از وطن دفاع کرده‌اید و امروز یکی از روزهای حساسی است که ملت ایران به آن نیازمند است.

وی افزود: در کشور فقر، بیکاری و گرانی به جوانان ما آسیب می‌رساند و خانواده‌ها را از لحاظ روحی و روانی آزار می‌دهد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: همیشه زاگرس‌نشین‌ها در طول تاریخ در شرایط سخت برای دفاع از وطن آماده بوده و این‌بار هم یکی از لحظات تاریخی است که بتوانیم با همکاری شما در صحنه نظام جمهوری اسلامی حضور جدی و مؤثری داشته باشیم و مشکلات را از سر راه برداریم.

وی اظهار داشت: الیگودرز یکی از شهرهای تاریخی ایل بختیاری بوده و کلاهی که بنده برسر گذاشته‌ام کلاه سردار اسد و علی‌مردان خان است که از ایل خاندان بختیاری بوده و در طول صد سال آزادی تهران و مشروطه‌خواهان ایران اسلامی به عنوان افتخار ایل بختیاری به خوبی از آن‌ها یاد می‌کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: امروز برگ برنده دیگر برای کشور وجود دارد و ما می‌خواهیم کشورمان را از فقر و گرانی نجات دهیم و سربلندی را برای ایران‌ به ارمغان آوریم.

وی افزود: قوم ما سابقه تاریخی زیادی دارد و امروز ملت ایران نیازمند تلاش و فداکاری برای شما است.

رضایی اظهار داشت: امروز کشور به ایل بختیاری نیاز دارد تا بتوانیم مشکلات کشور را با قدرت برطرف کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من امروز با برنامه‌ای آمده‌ام که رشوه‌خواری و بیکاری و ... را از شهر بیرون می‌کنم و اشتغال و سرمایه‌گذاری را افزایش می دهیم.

وی در خصوص برنامه اجرایی در شهرستان الیگودرز گفت: الیگودرز یکی از شهرهایی است که دارای معادن بسیار است که متأسفانه تعطیل شده و باید درآمد در هر متر مکعب معادن بیشتر از گذشته باشد.

رضایی آزاد کردن سهام عدالت و وام ازدواج برای زوج‌های جوان را مهم برشمرد و گفت: بعد از انتخابات در خدمت شما هستیم که تمام قول و قرارهایی که گذاشته‌ایم، آن‌ها را اجرایی کنیم.

گفتنی است، محسن رضایی شب گذشته به لرستان سفر کرده بود و قرار بود ساعت 20:30 در جمع مردم حاضر شود اما به دلیل استقبال مردم لرستان از وی این سخنرانی تا یک بامداد امروز ادامه داشت.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول