اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

اندوخته ذوب‌آهن برای پلی‌آف مطمئن نیست

برتری شکننده ذوب‌آهن برابر پاس همدان نتیجه مطئمنی برای نماینده اصفهان نیست تا بقا خود در لیگ برتر را تضمین شده بداند و باید در بازی برگشت کار را یکسره کند.

اندوخته ذوب‌آهن برای پلی‌آف مطمئن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال به انجام رسید و تیم ذوب‌آهن موفق شد تیم پاس همدان را با نتیجه چهار بر دو مغلوب کند.

ذوبی‌ها در این دیدار با نتیجه چهار بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند اما دو گل پاسی‌ها اختلاف را به حداقل رسانید تا همچنان نگرانی‌ها برای وضعیت بقای ذوب‌آهن ادامه داشته باشد.

در صورتی که ذوب‌آهن با اختلاف چهار گل به پیروزی می‌رسید، برای بازی برگشت اطمینان بیشتری داشت اما در شرایط فعلی تنها برد در بازی دوم است که می‌تواند خیال ورزش دوستان اصفهانی را از بابت لیگ برتری ماندن ذوب‌آهن راحت کند.

ذوب‌آهن به عنوان تیمی که در هر 12 دوره گذشته لیگ برتر حضور داشته، انتظارات زیادی را متوجه خود می‌بیند زیرا رسیدن به پلی‌آف نیز برای تیمی که سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد، پسندیده نبوده و توقع می‌رود در شرایط فعلی حداقل در پلی‌آف شاهد کیفیت بهتری از نماینده اصفهان باشیم.

ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر باید نمایش به مراتب بهتری از آن چه در بازی رفت، دیدیم داشته باشد زیرا تردیدی وجود ندارد که پاسی‌ها با استفاده از امتیاز میزبانی قصد دارند کفه ترازو را به نفع خودشان سنگین کنند و کوچکترین لغزش ذوب‌آهن با خداحافظی این تیم با لیگ برتر همراه خواهد شد.

دو گلی که ذوب‌آهن در بازی رفت خورد، می‌تواند برای این تیم در بازی برگشت حسابی دردسرساز شود و از این رو در بازی برگشت کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن باید تمام تمرکزشان را بر روی نتیجه‌گیری مقتدرانه و بدون شبهه باشند و فراموش نکنند که شانس لیگ برتری شدن آن‌ها با احتمال سقوطشان همچنان برابر است.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول