اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار شد

حمایت ویژه دولت از مسائل فرهنگی و دینی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار توجه بیش از پیش دولت به موضوعات و مسائل فرهنگی و دینی در استان بوشهر شد.

حمایت ویژه دولت از مسائل فرهنگی و دینی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا دوشنبه شب در جمع مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان ‌ها با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: شیعه مفتخر به وجود بابرکت امام عصر(ع) است و 15 شعبان یکی از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است چرا که رو تولد منجی عالم بشریت است.

وی عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای وظایف خود ویژه برنامه‌های متعددی را در شهرستان‌های مختلف برگزار کرد و در مراسم جشن این عید بزرگ حضوری فعال داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ارتباط با ارتقاء بیش از پیش جایگاه علمی، پژوهشی و فرهنگی اداره کل در سطح استانی و کشوری خواستار استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌‎های موجود و تعامل بیشتر مجموعه اداره کل با سایر ادارات فرهنگی و موسسات وابسته شد.

این مسئول گفت: پاسخ به طرح‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی سازمان، در واقع فقط پاسخ به نامه نیست؛ بلکه ارائه گزارش عملکرد ابلاغی است که از ناحیه معاون امور فرهنگی و تبلیغ و همچنین ادارات کل سازمان به صورت مکاتبه‌ای استان ها را مورد رصد و ارزیابی قرار می‌دهند.

موسوی‌نیا ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در انجام برنامه‌های ابلاغی و ارائه پاسخ به موقع به معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان جایگاه ویژه‌ای دارد، بنابراین کسب این موقعیت مرهون زحمات و تلاش تمام کارشناسان حوزه فرهنگی اداره کل و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به موقعیت سوق الجیشی استان به عنوان کمربند ارتباطی ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس و شاهراه تمام تکنسین‌ها و متخصصین حوزه نفت و گاز خواستار نگاه ویژه نماینده دولت در استان به حوزه دین و فرهنگ شد.

در این نشست حسین ادیبی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول