اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ دینی:

وهابیت قصد دارد در مهدویت خدشه ایجاد کند

یک مبلغ دینی گفت: وهابیت با راه‌اندازی سایت‌های متعدد وابسته به خود قصد خدشه‌دار کردن مسئله مهدویت را دارند.

وهابیت قصد دارد در مهدویت خدشه ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام احمد ابراهیمی عصر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) در منطقه گردشگری باب هود با اشاره به گوشه‌ای از زندگانی این امام همام‌ اظهار داشت: به برکت وجود نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه‌اطهار (ع) در عصر غیبت آخرین ذخیره الهی در کشور ما حکومت الهی و علوی حاکم است ‌که در رأس حکومت فرزندی از سلاله پاک رسول‌الله (ص) ولایت و رهبری جامعه را عهده دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب‌ بتوانیم شأن و منزلت این روز بزرگ را به خوبی حفظ کنیم، چرا که روز نیمه شعبان جزو باعظمت‌ترین و با شرافت‌ترین روزهای سال است که مردم منتظر خودجوش به جشن و شادی می‌پردازند‌. 

ابراهیمی تصریح کرد: امروز مسئله انتظار و منجی مورد تهاجم دشمنان اسلام به ویژه وهابیت قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که آنان با راه‌اندازی سایت‌های اطلاع‌رسانی وابسته به خود قصد خدشه‌دار کردن مسئله مهدویت را دارند، بنابراین ما باید با تمام وجود از باورهای دینی به ویژه مهدویت پاسداری کنیم.

وی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم زمینه را برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم کنیم، به جاست که تمام افراد جامعه نسبت به خودسازی خویش اقدام و برای ظهور آقا پیوسته دعا کنند تا انشاءالله پرچم مقدس این نظام الهی با دستان رهبر فرزانه انقلاب تحویل صاحب اصلی انقلاب شود‌.

همچنین عصر امروز مراسم جشن باشکوه میلاد حضرت مهدی (عج) در اماکن مختلف مذهبی شهرستان کوهبنان با اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی برگزار شد.

بیش از 20 هیئت مذهبی با کمک خیران در جای جای شهرستان کوهبنان با پخش شربت و شیرینی جشن گرفتند و برای ظهور مولا و ارباب خود دست به دعا برداشتند‌.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول