اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

حماسه سیاسی در سایه اطاعت از ولایت‌فقیه محقق شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: حماسه سیاسی در سایه اطاعت بی چون و چرا از ولایت‌فقیه محقق شد.

حماسه سیاسی در سایه اطاعت از ولایت‌فقیه محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، جواد کمالی عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان به اهمیت علم از دیدگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 150 بار در قرآن کریم کلمه کتاب و 900 بار کلمه عالم و علم آمده و هیچ کتابی مانند قرآن از چنین کیفیت و کمیتی برخوردار نیست.

وی تصریح کرد: نخستین کلامی که خداوند از پیامبر اکرم (ص) خواست تا مبعوث شود، کلمه خواند بود و نخستین حوزه تزکیه انسان همین کتاب ارزشمند است.

کمالی افزود: دشمنان از ترس ظهور امام مهدی (عج) که حجت است به لرزه افتاده و به قرآن‌سوزی و هتک حرمت روی می‌آورند و بازی‌هایی علیه اسلام و جمهوری اسلامی آغاز کردند، اما زمانی می‌رسد که دیگر جایی برای جلادان و ستمگران وجود ندارد.

وی ابراز داشت: امروز پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف صورت گرفته، اما اندیشه‌ها باید پیشرفت کند، اگر بخواهیم انسان‌هایی مانند حافظ، سعدی، مولوی، فارابی و ... داشته باشیم، باید تفکر، اندیشه و تدبر را تقویت کنیم.

کمالی به تعمیم کتابخوانی تاکید و بیان کرد: صفحه و مانیتور خوانی راه به جایی نمی‌برد و ممکن است هزاران دام را سر راه قرار دهد، لذا کتاب اصل و بطن کار است.

وی، وجود نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور را به رستاخیز عظیمی تشبیه کرد و اظهار داشت: این مهم نشانه کارهای عظیم فرهنگی در کشور است.

کمالی از حماسه 24 خرداد یاد و بیان کرد: این حماسه بزرگ که رقم خورد در سایه اطاعت از ولایت‌فقیه بود و غربی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند، هیچ ارتباطی به مسائل دیگر ندارد و مهم‌ترین ارتباط آن ولایت‌مداری مردم ایران است.

وی اذعان کرد: مردم ثابت کردند آنچه را که ولی‌فقیه بگوید برای خود انجام تکلیف می‌دانند و به آن عمل می‌کنند.

کمالی به حماسه اقتصادی اشاره و عنوان کرد: با همکاری و وحدت می‌توانیم برای تحقق این آرمان بزرگ نیز گام برداریم.

انتهای پیام/80016/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول