اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو غزه را به حمله مجدد نظامی تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه بار دیگر تهدید کرد که در صورت تداوم شلیک موشک‌ها، به غزه حمله خواهند کرد.

نتانیاهو غزه را به حمله مجدد نظامی تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، «بنیامین نتانیاهو» امروز طی سخنانی در جریان افتتاح مدرسه‌ای در شهرک «برکان» در غرب شهر سلفیت، بار دیگر غزه را تهدید کرد. وی افزود: سیاست ما روشن است و ما تمامی کسانی که سعی در آسیب‌رسانی به اسرائیل را دارند، هدف قرار خواهیم داد و این کار را در رابطه با پاسخ فوری به موشک‌ها انجام دادیم.

نتانیاهو همچنین در رابطه با اقدام گروهی از یهودیان افراطی در بیت حنینا تحت عنوان «پرداخت بها» که به 21 خودروی فلسطینیان خسارت وارد کردند،اظهار داشت که تلفنی با رئیس شاباک گفت‌وگو و بر برخورد با مخلان امنیت تاکید کرده است.

تهدیدات نتانیاهو در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه چندین نقطه در مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز دو بار به دو پایگاه وابسته به گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در خان‌یونس و رفح در جنوب نوار غزه حمله کردند.

ساکنان نوار غزه گفتند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین زراعی در منطقه المحطه در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه و نیز پایگاه شماره 14 الکتیبه وابسته به نیروهای امنیت ملی فلسطین در دیرالبلح را بمباران کردند.

بر پایه این گزارش این حملات صهیونیست‌ها پس از آن رخ داد که منابع صهیونیستی مدعی شدند 7 راکت از نوار غزه به جنوب سرزمین اشغالی شلیک شده‌ است.

وزیر خارجه سابق رژیم‌صهیونیستی نیز تاکید کرد که اسرائیل باید در واکنش به راکت‌پرانی‌ها از سوی غزه بار دیگر این منطقه را اشغال کند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «آویگدور لیبرمن» می‌گوید اسرائیل باید در واکنش به شلیک‌ راکت از سوی غزه، گزینه اشغال مجدد این منطقه را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهد. 

وزیر خارجه سابق و رئیس کمیته امور خارجی پارلمان رژیم‌صهیونیستی که با رادیو اسرائیل گفت‌وگو می‌کرد، مدعی شد که اگر اسرائیل اجازه دهد وضعیت کنونی ادامه پیدا کند حماس قادر خواهد بود تا ناوگانی هوایی و موشکی تشکیل دهد، که این امر شهرهایی چون تل‌آویو و «نتانیا» را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

لیبرمن که در اسرائیل هم به اتخاذ مواضع افراطی مشهور است، افزود: حماس هیچ قصدی برای به رسمیت شناختن کشور یهودی ندارد. بنابراین ما باید دوباره به غزه برگردیم و یک پاکسازی کامل انجام دهیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول