اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خشم دریا باز هم حادثه آفرید

جوان اصفهانی در دریای محمودآباد غرق شد

جوان اصفهانی در دریای محمودآباد غرق شد.

جوان اصفهانی در دریای محمودآباد غرق شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از ساری، دو نفر در دریای شهرستان محمودآباد غرق شدند.

این سومین فوتی ناشی از خفگی در دریای محمودآباد از شروع رسمی طرح دریا است و بی‌توجهی به هشدارها و تابلوهای مناطق ممنوعه شنا بیشترین علت حادثه در دریا است.

رئیس اورژانس 115 مازندران در گفت‌وگو با فارس به تشریح این حادثه پرداخت.

فرزاد بزرگی محل وقوع حادثه را ساحل حوالی سپاه پاسداران شهرستان محمودآباد عنوان کرد و گفت: دلیل غرق شدگی نامعلوم اعلام شد و درباره اینکه حادثه در طرح یا خارج از آن رخ داد، گزارشی در دست نیست.

وی با اشاره به اینکه هر دو حادثه‌دیده، جوانی 24 ساله و اهل اصفهان بودند، خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 محمودآباد با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند تا اقدامات لازم برای احیای دو حادثه دیده انجام دهند.

بزرگی تصریح کرد: یکی از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات جان دیگر مصدوم حادثه ادامه پیدا کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با ابراز خرسندی از احیای مصدوم دوم حادثه اظهار داشت: پس از درمان اولیه موفق و احیا و اکسیژن تراپی، حادثه‌دیده برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شد.

بزرگی در پایان با هشدار به افرادی که برای استفاده از دریا به سواحل شمال سفر می‌کنند، یادآور شد: شنا در مناطق غیر طرح عواقب تلخ و ناگوار به بار می‌آورد و توصیه می‌شود تا شنا فقط در محل طرح‌ها به دلیل وجود ناجیان غریق و عوامل امدادی صورت گیرد.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول