اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

متخلفان اقتصادی در مازندران 15 میلیارد ریال تعزیر شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفان اقتصادی در استان به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد.

متخلفان اقتصادی در مازندران 15 میلیارد ریال تعزیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، علی عباسی به مناسبت هفته قوه قضاییه به تشریح عملکرد اداره متبوعش پرداخت و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهاده شد مردم فراز اول این شعار را با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: اما در تحقق فراز دوم شعار معظم‌له تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی باید با ایجاد هماهنگی و تدابیر ویژه تلاش و همت کنند تا زمینه تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود.

این مسئول تصریح کرد: دستگاه‌های قضایی از جمله تعزیرات حکومتی می‌تواند برخورد با متخلفان اقتصادی نقش بسزایی در تحقق این شعار داشته باشد.

این مقام قضایی مازندران تصریح کرد: هفته  قوه قضاییه فرصت مغتنمی است که مدیران کل سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان بتوانند با یک انسجام و برنامه‌ریزی مدون مردم را در جریان فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه مربوطه قرار دهند.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت روانی در بازار برای مردم جامعه از مهم‌ترین تکالیف و فعالیت‌های تعزیرات حکومتی است و اگر این امنیت تأمین نشود هیچ فعال اقتصادی مجال آن را پیدا نمی‌کند که به فعالیت اقتصادی و امور روزمره خود بپردازد.

عباسی درباره عملکرد سه ماهه اول سال جاری افزود: در این مدت 7 هزار و 651 فقره وارده که از این تعداد 7 هزار و 740 فقره مختومه شد و متخلفان به جزای نقدی به مبلغ 15 میلیارد و 235 میلیون و 459 هزار و 793 ریال محکوم شدند.

وی گفت: همچنین در این مدت 335 فقره پرونده نانوایی وارد شد که از این تعداد 322 فقره مختومه و متخلفان این بخش به مبلغ 358 میلیون و 565 هزار و 600 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی یادآور شد: در مدت سه ماهه اول سال جاری یک هزار و 389 گشت مشترک انجام شد که یک هزار و 235 فقره پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران درباره بیشترین و کمترین تخلف وارده گفت: در استان گران‌فروشی با 3 هزار و 477 فقره، عدم درج قیمت 2 هزار و 954 فقره، عدم صدور فاکتور با 712 فقره و تقلب با 155 فقره بیشترین و کمترین تخلف بودند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول