اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی خبر داد

اعزام آینده‌داران کشتی قم به مسابقات نونهالان کشور

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام استعدادها و آینده‌داران کشتی قم به پیکارهای کشتی نونهالان قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام آینده‌داران کشتی قم به مسابقات نونهالان کشور

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پس از پنج سال وقفه امسال با برنامه ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور برگزار می‌شود و قصد داریم منتخبی از بهترین‌های این رده سنی را با کادر فنی با تجربه اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه بخشنامه و شرایط برگزاری این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون کشتی به هیئت‌های استانی ارسال شده است، افزود: این دوره از مسابقات با شرکت نونهالان کشتی‌گیر استان‌های مختلف در روزهای سوم تا پنجم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به برنامه و شرایط برگزاری این رقابت‌ها که به منظور پشتوانه سازی تیم‌های رده‌های سنی بالاتر کشتی کشور برگزار می‌شود، ابراز داشت: مسابقات در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین دوره رقابت‌های کشتی نونهالان قهرمانی سال 1387 در شهرستان شهرکرد برگزار شد، خاطرنشان کرد: همچنین کشتی‌گیران یازدهم دی ماه سال 1377 تا دهم دی ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند و کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1380 یعنی یک سال کوچکتر با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

حلوایی با بیان اینکه کشتی‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، یادآور شد: هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند در حالی که استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به زمان و نحوه وزن کشی مسابقات، بیان داشت: وزن کشی اوزان 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم روز یکشنبه سوم شهریور ماه انجام می‌شود و مسابقات این اوزان روز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.             

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: همچنین وزن کشی اوزان 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم روز دوشنبه چهارم شهریور ماه انجام می‌شود و کشتی‌گیران شرکت کننده در این اوزان مسابقات خود را روز سه‌شنبه پنجم شهریور بر روی سه تشک برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: این در حالی است که کشتی‌گیران شرکت کننده باید شناسنامه عکس‌دار، یک قطعه عکس جدید، کارت بیمه معتبر، کارت ملی و گواهی تحصیلی خود را همراه داشته باشند و کشتی‌گیرانی که شناسنامه آنان عکس‌دار نباشد باید اصل گواهینامه پنجم ابتدایی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول