اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله عبدالنبی نمازی:

امروز مفتی‌های وهابی توطئه‌های غرب را به صورت فتوا به کشورهای اسلامی القا می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: امروز فرهنگ مهاجم غرب حتی در پوشش دین و اسلام وارد شده است و مفتی‌های سلفی وهابی تمامی اهداف آمریکا و اسرائیل را به صورت فتوا به جوانان کشورهای اسلامی القا می‌کند.

امروز مفتی‌های وهابی توطئه‌های غرب را به صورت فتوا به کشورهای اسلامی القا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در مصلای بزرگ بقیةالله‌الاعظم شهرستان کاشان با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: تحولات امروز جهان باعث شده است تا دولت‌های اروپایی یکی بعد از دیگری در حال سقوط سیاسی و اقتصادی قرار بگیرند.

وی افزود: مأیوس شدن مردم جهان از دولتمردان برای ایجاد عدالت و برابری در این کشورها، دنیا را آرام آرام به سمت ظهور امام عصر(عج) به پیش می‌برد و این حرکت نتیجه پیام بیداری اسلامی در جهان است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه، حمایت اسرائیل از تروریست‌های جنایتکار در سوریه و بحران در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و... آینده منطقه را مبهم کرده است گفت: در چنین شرایطی وظیفه ما این است وقتی آینده این کشورها مشخص نیست خود را آماده نگه داریم.

نمازی یادآور شد: امروز فرهنگ مهاجم غرب حتی در پوشش دین و اسلام وارد شده است و مفتی سلفی وهابی تمامی اهداف آمریکا و اسرائیل را به صورت فتوا به جوانان کشورهای اسلامی القا می‌کند.

به گفته وی تعدادی از مفتی‌های وهابی با جهاد نکاح از زنان جهان عرب خواسته‌اند با رفتن به سوریه و بدون ازدواج دائم خود را در اختیار شورشیان و تروریست‌های مسلح در سوریه قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان بیان داشت: امروز کار به جایی رسیده است که مفتی‌های وهابی در لباس روحانیت به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل فتوا صادر می‌کنند.

نمازی از جوانان، فرهیختگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها خواست تا با هوشیاری هرچه بیشتر تحولات جهان اسلام را رصد و تحت نظر داشته باشند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از نماز جمعه و حضور در آن و توسعه نمازهای جمعه در شرایط کنونی جهان اسلام به عنوان یکی از نیازهای مهم مسائل فرهنگی و دینی کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام نام برد.

نمازی افزود: نماز جمعه میعادگاه و اردوگاه یاران امام زمان(عج) است که نیاز است این مراکز برای حضور همگانی مردم مسلمان به ویژه جوانان ساماندهی شود.

وی، مشارکت مردم شهرستان کاشان در احداث هرچه سریع‌تر و بهره‌برداری کامل مصلای بزرگ بقیةالله‌الاعظم این شهرستان را مهم دانست و گفت: انتظار می‌رود با مشارکت هر چه بیشتر مردم کاشان در اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم در آینده نزدیک شاهد برگزاری نمازهای جمعه باشکوهی در شهرستان کاشان باشیم. 

انتهای پیام/2406/ع40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول