اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنجم تیرماه

تیراندازان معلول قمی با حریفان به رقابت می‌پردازند

تیراندازان جانباز و معلول قمی این هفته در مسابقات تیراندازی آزاد جانبازان و معلولین قهرمانی کشور در تلاش برای کسب عناوین برتر با حریفان به رقابت می‌پردازند.

تیراندازان معلول قمی با حریفان به رقابت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان آغاز مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور از پنجم تیرماه خواهد بود.

مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین به منظور رشد و کشف استعدادهای این رشته در گروه سنی آزاد و با حضور ورزشکاران زن و مرد از سراسر کشور در پنج مرحله پیش‌بینی شده که مرحله نخست آن پنجم تا نهم تیرماه در تهران به انجام خواهد رسید.

این رقابت‌ها در دو کلاس SH1 و SH1 و همچنین در هفت ماده P1،  P2، R1، R2، R3، R4، R5 انجام می‌شود و در مرحله پنجم، فینال بین نفرات برتر این چهار مرحله برگزار خواهد شد ضمن اینکه در حین برگزاری مسابقات، استعدادیابی ورزشکاران جوان نیز مد نظر انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان قرار دارد.

انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان در این دوره از مسابقات، حضور قهرمانان لیگ و مسابقات پارالمپیک را الزامی کرده است، در حالی که رقابت‌های هر ماده و کلاس به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

همچنین طی دستورالعملی که به هیئت‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین استان‌های سراسر کشور ارسال شد، هر استان موظف شده است تا با برگزاری مسابقات انتخابی، بهترین تیراندازان جانباز و معلول خود را به رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور اعزام کند.

این در حالی است که تاکنون 32 ورزشکار در بخش مردان و 32 ورزشکار در بخش بانوان رشته تیراندازی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و امکان دارد با توجه به آزاد بودن مسابقات تعداد نفرات افزایش پیدا کند.

رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور از پنجم تا نهم تیر ماه یعنی چهارشنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد شد در حالی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان ابتدا رقابت‌های بانوان شرکت کننده در روزهای ششم و هفتم تیر و سپس رقابت بخش مردان در روزهای هشتم و نهم تیر ماه برگزار می‌شود.

تیراندازان قمی در حالی در این دوره از پیکارها با حریفان خود به رقابت می‌پردازند که علاوه بر رشته تیراندازی، رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، تنیس با ویلچر، شنا، وزنه‌برداری و چند رشته دیگر رشته‌های ورزشی حرفه‌ای ورزشکاران جانباز و معلول قم به شمار می‌روند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول