اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 65 تشکل شاخص فرهنگی استان بوشهر در نیمه شعبان

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت بیش از 65 تشکل فرهنگی شاخص و محوری در نیمه شعبان در سطح استان خبر داد.

فعالیت 65 تشکل شاخص فرهنگی استان بوشهر در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در حاشیه جشن نیمه شعبان در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تلاش برای مشارکت مردمی به منظور رونق بخشی به برنامه‌های جشن نیمه شعبان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی نظیر احکام، خاطره نویسی، مقاله نویسی و شعر و برپائی ایستگاه‌های مختلف صلواتی برای پذیرائی از مردم در این ایام از اقدامات تشکل‌های محوری و شاخص در سطح استان به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در این ایام از ظرفیت مبلغین و مبلغات بومی استان و اعزامی از حوزه علمیه قم نیز برای اعزام به محافل و مجالس از سوی هیئت‌های مذهبی و مساجد استفاده به عمل خواهد آمد.

وی تاکید کرد: در این ایام جلسات گفتمان دینی در سطح مساجد با موضوع مسئله غیبت و ولایت فقیه، شادی از دیدگاه امامان معصوم (س) ویژگی‌های یاران حضرت مهدی (عج) در زمان غیبت و وظائف منتظرین در زمان غیبت با حضور عزیزان روحانی برگزار می‌شود.

 موسوی نیا خاطرنشان کرد: تشکل‌های محوری در جهت ترویج احکام نورانی اسلام و مبشر تفاهم و وحدت در راستای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در جامعه در مناسبت‌های دینی به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول