اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دور اول مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

قادر میزبانی قهرمان رشته استقامت جاده شد

با پایان مرحله اول مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته استقامت جاده‌ای قادر میزبانی مقام اول این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

قادر میزبانی قهرمان رشته استقامت جاده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از مسابقات که از امروز آغاز شده و دقایقی پیش بخش استقامت جاده‌ای آن به اتمام رسید 136 رکابزن از 26 استان کشور مسیر اردبیل – مشگین‌شهر را رکاب زده و در نهایت قادر میزبانی و علی کوه‌دوز به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند.

در رشته استقامت جاده‌ای که در مسیر 141 کیلومتری اردبیل – مشگین‌شهر و شابیل در دامنه‌های کوه سبلان برگزار شد از 103 دوچرخه‌سوار حاضر تنها 50 نفر به خط پایان رسیدند و بقیه در مسیرهای مختلف از ادامه رقابت انصراف دادند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور که از امروز در استان اردبیل استارت خورد به مدت دو روز ادامه دارد و این دوره از مسابقات از آن جهت حائز اهمیت است که امتیازات دوچرخه‌سواران در رنکینگ ورزشکاران به ثبت رسیده و در کنار آن از بین برترین‌های این مسابقات نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی آلماتی قزاقستان انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دور دوم این مسابقات نیز در بخش تایم‌تریل انتخاباتی از صبح فردا آغاز می‌شود و طی آن دوچرخه‌سواران مسیر 30 کیلومتری اردبیل – نیر و فندقلو را رکاب می‌زنند و آیین اختتامیه این رقابت‌ها نیز همزمان با نیمه شعبان با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مجتمع فدک اردبیل برگزار می‌شود.

در پایان این رقابت‌ها 25 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شده و قهرمانان به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/62001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول