اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

ایلام دارای ظرفیت‌های بزرگی در حوزه کشاورزی است

امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بزرگی در حوزه کشاورزی است.

ایلام دارای ظرفیت‌های بزرگی در حوزه کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای ظرفیت‌های اقتصادی متعددی است که حوزه کشاورزی و زیربخش‌های آن تنها یکی از این ظرفیت‌های مهم است.

وی ادامه داد: استان ایلام دارای استعدادهای فراوانی برای توسعه بخش کشاورزی دارد که باید مسئولان امر با همکاری مردم به این مهم عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی‌های مدونی باید از سوی دست‌اندرکاران حوزه جهاد کشاورزی استان ایلام صورت پذیرد تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

لطفی تصریح کرد: توجه به حوزه کشاورزی، بسیاری از مشکلات اقتصادی استان از جمله اشتغال جوانان جویای کار و تحصیل‌کرده را برطرف می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان دیدار خود با مسئولان حوزه جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به میلاد با سعادت امام زمان (عج) اضافه کرد: برقراری عدالت و مبارزه فساد و تباهی از ویژگی‌های نهضت امام عصر(عج) است.

در ادامه این دیدار نیز تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه جهاد کشاورزی استان ایلام پیرامون راهکارهای توسعه بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/2246/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول