اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

دو بال توکل و توسل ره توشه زائران مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه دو بال توکل و توسل ره توشه زائران این مسجد است، گفت: در نیمه شعبان سال گذشته مسجد مقدس جمکران میزبان زائران 50 کشور جهان بود.

دو بال توکل و توسل ره توشه زائران مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران با حضور خیل عظیم عاشقان و مشتاقان حضرت ولی عصر (عج) از ظهر امروز با اقامه نماز ظهر و عصر رسماً آغاز شد.

حجت‌الاسلام مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جمع نمازگزاران این مکان مقدس اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از دو میلیون زائر و دلسوخته امام عصر (عج) در ایام جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور داشته باشند.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روح و جان مسجد مقدس جمکران تفکر توحیدی است، افزود: کسی که به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شود از زمان ورود به این مکان مقدس تا زمانی که از عبادت فارغ می‌شود توسط دو بال پرواز می‌کند، یک بال توکل به خدای منان و یک بال توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و این رمز موفقیت و سعادت انسان است.

 

وافی با اشاره به توصیه ائمه اطهار (ع) اظهار کرد: عمل، اعتقاد قلبی و التزام به اطاعت مهم‌ترین ویژگی انسان‌های هدایت شده و در مسیر قرار گرفته شده است.

وی افزود: انسان موفق کسی است که بر کشتی نجات سوار شده و در رکاب ولی خدا قرار گرفته است؛ کسی که تردید داشته باشد و کشتی نجات را رها کند بدون شک غرق خواهد شد و به ناکامی خواهد رسید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران که در صحن مسجد مقام سخن می‌گفت، گفت: ترک معصیت و انجام وظایف و عبادات سفارش شده موجب امنیت انسان در طول زندگانی خویش می‌شود.

انتهای پیام/78009/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول