اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در 24 ساعت گذشته در کلانشهر تبریز خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌کو با خبرنگاران گفت: با افزایش وقوع سرقت خودرو پراید در سطح کلانشهر تبریز دستگیر سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با دستگیری سارق به هویت «م- ز» توسط ماموران گشت کلانتری حین سرقت خودروی پراید و ارجاع پرونده به اداره مبارزه با سرقت مشخص شد سارق حرفه‌ای بوده و به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند.

عباس‌زاده با اشاره به دستگیری اعضای دیگر باند گفت: در بازجویی فنی و علمی پلیس محرز شد نامبرده با همدستی «س- خ» و خانمی به هویت «آ- ب» با استفاده از شاه کلید تعداد 15 خودرو پراید را سرقت کرده بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پایین بودن سیستم امنیتی خودرو توسط کارخانه‌های سازنده و عدم نصب دزدگیر و قفل فرمان توسط دارندگان خودرو از عوامل اصلی سرقت‌های اخیر بوده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: توجه به هشدارهای پلیسی و استفاده از دزدگیر و نصب قفل فرمان و عدم توقف در مکان‌های خلوت و کم نور می‌تواند سبب کاهش چنین سرقت‌هایی باشد. 

انتهای پیام/60001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول