اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

مطالبات 300 میلیارد تومانی بانک‌های استان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: 300 میلیارد تومان حجم مطالبان بانکی در استان بوشهر است تلاش می‌کنیم این حجم از مطالبات به چرخه تولید برگردد.

مطالبات 300 میلیارد تومانی بانک‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست استاندار با کارکنان و مدیران معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر اظهار داشت: این حوزه محور و موتور محرک توسعه استان است، و با توجه به عنایت استاندار به این حوزه تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت کارشناسی معاونت برنامه‌ریزی برای رشد استان استفاده کنیم.

معاون استاندار بوشهر با بیان جهت گیری‌های اصلی معاونت برنامه ریزی در سال جدید تصریح کرد: بحث سرمایه‌گذاری به وی‍‍ژه استفاده از ظرفیت بانک‌ها در استان از اولویت‌های معاونت برنامه‌ریزی استانداری است.

وی بیان کرد: نشست‌های متعددی با مدیران عامل بانک‌های استان داشتیم و زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری بانک‌ها و پروژه‌های مهم استان فراهم شده است، ضمن اینکه با این دیدگاه هدف ما این بوده که حضور بانک‌ها در پروژه‌های اقتصادی استان بیشتر باشد.

عوض‌پور بر وصول مطالبات بانک‌ها تاکید کرد و گفت: 300 میلیارد تومان حجم مطالبات بانکی در استان بوشهر است تلاش می‌کنیم این حجم از مطالبات به چرخه تولید برگردد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر در ارتباط با تمهیدات لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت تلاش می‌کنیم مردم مشکلی در ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی از راه‌اندازی سامانه ساترا در معاونت برنامه‌ریزی استانداری خبر داد و گفت: این سامانه برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان بوشهر است.

عوض‌پور گفت: اطلاعات لازم برای راه‌اندازی این سامانه جمع آوری کردیم و هفته آینده با دستگاه‌های استان برای توجیه این طرح نشستی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: آمایش یک بحث جدی است که در استان بوشهر به خوبی به آن پرداخته نشده و از استاندار می‌خواهیم برای اجرای این امر مهم تلاش کند.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در بحث توزیع بودجه که شاه بیت این مجموعه است با نگاه جدید به این موضوع خواهیم پرداخت.

عوض‌پور تصریح کرد: در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اقدامات لازم انجام شده و تلاش داریم بودجه را به صورت هدفمند و کارا ببندیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول