اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مریوان خبر داد

تولید 20 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مریوان

مدیر جهاد کشاورزی مریوان گفت: سالانه بیش از 20 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود.

تولید 20 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مریوان

سیدعزیز هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: رسالت جهاد کشاورزی تامین مواد غذایی مورد نیاز جامعه بوده و در این راستا تمام همت خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه در جهاد کشاورزی همواره بحث‌های علمی مورد توجه کارشناسان این اداره قرار گرفته است، افزود: انجام فعالیت‌ها در این سازمان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و همه ما به فکر انجام خدمات‌رسانی واقعی به مردم هستیم.

این مسئول اضافه کرد: میزان تولید انواع محصولات کشاورزی در سطح شهرستان مریوان بیش از 20 هزار تن در سال است که این آمار با توجه به مشکلات پیش‌روی دامداران و کشاورزان بسیار قابل توجه است.

وی تصریح کرد: اگر برای رفع معضلات پیش‌روی این صنعت تدبیری اندیشیده شود این آمار سیر صعودی خواهد یافت و کسب رتبه اول کشوری در زمینه کشاورزی برای شهرستان مریوان دور از دسترس نیست.

هاشمی تولید این میزان محصولات کشاورزی در مریوان را دارای اهمیت دانست و گفت: امید است تمام کشاورزان با برخورداری از دانش کشاورزی زمینه افزایش چند برابری تولیدات خود را فراهم کنند تا در شکوفایی اقتصاد منطقه نمود بیشتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش مقدار برداشت محصولات کشاورزی کسب آگاهی و دانش علمی کارشناسان مربوطه همراه با تجربه‌های عملی کشاورزان بوده که تا به حال جهاد کشاورزی مریوان در این زمینه موفق عمل کرده است.

هاشمی تاکید کرد: رشد روزافزون تولیدات کشاورزی نیازمند همکاری هرچه بیشتر کشاورزان و مسئولان مربوطه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ کشاورزان با مراجعه به موقع و آگاهانه خود به کارشناسان در حوزه‌های مختلف دامی و کشاورزی که در جهاد کشاورزی مستقر هستند بتوانند میزان علم و آگاهی خود را افزایش دهند تا در کار خود موفق عمل کنند.

انتهای پیام/79008/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول