اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) خبر داد

تولید فیلم‌های فاخر رضوی با محوریت حضرت معصومه(س) و شاه چراغ(ع)

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از تولید فیلم‌های فاخر رضوی با محوریت حضرت معصومه (س) و حضرت شاه چراغ(ع) خبر داد.

تولید فیلم‌های فاخر رضوی با محوریت حضرت معصومه(س) و شاه چراغ(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، سیدجواد جعفری با بیان اینکه در فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) دو آستان مقدس حضرت معصومه (س) و حضرت شاه چراغ(ع) جایگاه ویژه و برجسته دارند؛‌ از همکاری با این دو آستان مقدس استقبال کرد و از افتتاح دفتر بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در دو شهر قم و شیراز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تولید فیلم‌های فاخر رضوی در دستور کار بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قرار دارد، تصریح کرد: تولید فیلم‌های فاخر درباره حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ (ع) در دستور کار بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قرار دارد و پس از نگارش فیلم‌نامه‌های مناسب، امکانات ساخت دو فیلم‌نامه فاخر را پیگیری خواهیم کرد.

همچنین حجت‌الاسلام صادقی مسئول روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در این نشست با اشاره به اینکه آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به دنبال سفارش ساخت فیلم درباره حضرت معصومه(س) است، گفت: اولویت ما در این زمینه ساخت مستند فاخر است اما باید اعتراف کنیم در حوزه تولید فیلم درباره این بانوی بزرگ دست ما خالی است و اینکه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در این زمینه تلاش می‌کند، تحسین برانگیز است.

وی همچنین از تلاش برای پوشش مستقیم برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) از شبکه‌های استانی، سراسری و بین‌المللی در ایام میلاد آن حضرت در دهه کرامت خبر داد و گفت: رایزنی‌ها ما با مسئولان رسانه ملی آغاز شده تا بتوانیم در ایام میلاد حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌های حرم ایشان را به طور زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش کنیم.

انتهای پیام/70004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول