اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم:

قمی‌ها برای عزیمت به جمکران از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از شهروندان قمی خواست تا در ایام نیمه شعبان به علت ورود میلیونی زائران به قم از تردد با وسایل حمل و نقل شخصی برای عزیمت به جمکران خودداری کنند.

قمی‌ها برای عزیمت به جمکران از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا با اشاره به حضور میلیونی زائران در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان از شهروندان قمی خواست تا در این ایام حتی‌الامکان از تردد به وسیله خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر و به ویژه برای عزیمت به مسجد مقدس جمکران خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حجم ورودی وسایل حمل و نقل به قم در این ایام بسیار سنگین است، اظهار داشت: با همکاری شهروندان گرامی می‌توانیم این حجم ورود به شهر قم را به خوبی مدیریت کنیم تا وقت مردم در ترافیک هدر نرود.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم همچنین با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای جابه‌جایی زائران و همشهریان به مسجد مقدس جمکران گفت:‌ ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بسیج شده‌اند تا مردم را از نقاط مختلف شهر به سهولت به مسجد جمکران انتقال دهند.

وی یادآور شد: با تمهیدات در نظر گرفته شده کار حمل و نقل مسافران از پارک سوارهای اطراف رینگ جکمران به مسجد مقدس جمکران و بالعکس توسط سازمان اتوبوسرانی در این ایام به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

حاجی‌رضا همچنین با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی شهرداری در نقاط مختلف شهر به وی‍ژه در ورودی‌های شهر، مسیرهای منتهی به جمکران، پارک‌سوارها و اطراف مسجد مقدس مستقر شده‌اند و نسبت به راهنمایی زائران اقدام می‌کنند.

وی افزود: با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی شایسته و اطلاع‌رسانی مناسب، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران خواهیم کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهر قم ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای زائران مسجد مقدس جمکران و منتظران ظهور امام عصر(عج) باشیم و خدماتی در خور شأن آن حضرت به زائران ارائه کنیم.

انتهای پیام/78004/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول