اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 مرداد

هفتمین جشنواره شعر تمداربیت در اردل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین جشنواره شعر گویشی تمداربیت همزمان با 23 مرداد در اردل برگزار می‎شود.

هفتمین جشنواره شعر تمداربیت در اردل برگزار می‌شود

بهمن اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: جشنواره شعر تمداربیت یکی از مهمترین جشنواره‌های منطقه‌ای این استان است که همه ساله به میزبانی شهر اردل برگزار می‎شود.

وی از برگزاری این جشنواره همزمان با 23 مرداد خبر داد و گفت: در این جشنواره شاعرانی از استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس و ایلام رقابت می‎کنند.

اکبریان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش برگزار می‎شود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در دو بخش آزاد و آیینی با اولویت انتظار، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جشنواره شرکت‌کنندگان می‎توانند با پرداختن به آداب و رسوم بومی خود نقش مهمی در شناسایی آداب و رسوم منطقه خود ایفا کنند.

اکبریان با بیان اینکه داوری آثار در دو بخش زیر و بالای سی سال انجام می‌شود، گفت: شاعران می‌توانند سه اثر از خود را در دو بخش جشنواره ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که با همکاری انجمن ادبی اردل و موسسه فرهنگی هنری خاطره اجرا می‌شود 12 شاعر برگزیده انتخاب و حائز رتبه‌های برتر می‎شوند.

انتهای پیام/68004/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول