اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه خبر داد

عضویت 3700 نفر در کتابخانه‌های عمومی قروه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه از عضویت 3 هزار و 700 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

عضویت 3700 نفر در کتابخانه‌های عمومی قروه

جواد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: شهرستان قروه با 230 هزار نفر جمعیت پنج کتابخانه عمومی نهادی و دو کتابخانه عمومی مشارکتی دارد.

وی به نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در توسعه فرهنگی هر جامعه اشاره کرد و افزود: کتاب از ارکان مهم در توسعه جوامع است و جامعه‌ای که فرهنگ مطالعه در آن نهادینه شده باشد در راه رسیدن به توسعه فراگیر موفق‌تر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه خاطرنشان کرد: نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه غیرقابل انکار بوده و با توجه به این مهم حمایت از این نهاد از سوی مسئولان ضروری است.

وی از کتاب و کتابخوانی به عنوان غذای روح انسان‌ نام برد و تصریح کرد: با توجه به نقش مهم مطالعه در پرورش ذهن و زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت‌ها باید این فرهنگ در میان مردم نهادینه شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن این روز خجسته ثبت‌نام از متقاضیان در این شهرستان به مدت 10 روز به صورت نیم‌بها انجام می‌شود.

عباسی در پایان به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه در مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه مهم‌ترین هدف نهاد فرهنگی کتابخانه‌های عمومی از برگزاری این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/79016/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول