اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وستروله: هدف از نشست دوحه کمک هر چه بیشتر به معارضان سوری بود

وزیر خارجه آلمان در نشست روز گذشته قطر با تکرار مواضع کشورش در مخالفت با ارسال سلاح برای معارضان سوری، در عین حال هدف اصلی این نشست را حمایت هر چه بیشتر از گروه‌های معارض اعلام کرد.

وستروله: هدف از نشست دوحه کمک هر چه بیشتر به معارضان سوری بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «دویچه‌وله»، آلمان در نشست روز گذشته در دوحه قطر بار دیگر اعلام کرد که بنابر قانون اساسی آلمان نمی‌تواند به صورت مستقیم سلاح در اختیار هیچکدام از گروه‌های درگیر جنگ داخلی بگذارد.

«گیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان با این حال اعلام کرد که هدف اصلی نشست روز گذشته کمک هر چه بیشتر به معارضان بود. وی در این مورد گفت: «این کمک می‌تواند از راه‌های دیگر صورت گیرد. اما همه ما معتقدیم که راهکار سیاسی برای سوریه ضروری است.»

نشست حامیان مخالفان دولت سوریه روز شنبه در دوحه برگزار شد. بحث ارسال سلاح برای مخالفان دولت سوریه مهمترین موضوعی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. دولت آمریکا هفته گذشته با ارسال مستقیم سلاح برای مخالفان موافقت کرده بود.

فرانسه، آمریکا و دیگر کشورهای غربی با حمایت مالی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و عربستان حضوری فعال در درگیری‌های سوریه داشته و علنا به حمایت مالی و تسلیحاتی از مخالفان می‌پردازند.

انتهای‌پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول