اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هیگ: هنوز هیچ تصمیمی برای ارسال سلاح به سوریه نگرفته‌ایم

وزیر خارجه بریتانیا که برای حضور در اجلاس موسوم به «دوستان سوریه» به قطر سفر کرده، گفت: لندن هنوز هیچ تصمیمی برای تسلیح مخالفان دولت سوریه نگرفته است.

هیگ: هنوز هیچ تصمیمی برای ارسال سلاح به سوریه نگرفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه بریتانیا روز شنبه گفت لندن هنوز هیچ تصمیمی برای ارسال سلاح به سوریه نگرفته است.

هیگ که برای شرکت در اجلاس موسوم به «دوستان سوریه» به قطر سفر کرده، در جمع خبرنگاران در این مورد گفت: در مورد بیشترین سوالی که پرسیده می‌شود، یعنی اینکه آیا ما برای مخالفان کمک‌های مهلک ارسال می‌کنیم، باید بگویم که موضع همچنان تغییر نکرده. ما هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم.

نشست «دوستان سوریه» از امروز با حضور وزرای خارجه و نمایندگانی از کشورهای حامی مخالفان دولت سوریه در دوحه آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود موضوع ارسال سلاح برای مخالفان دولت سوریه اصلی‌ترین موضوع مورد بحث در این نشست باشد.

شاخه نظامی مخالفان دولت سوریه موسوم به «ارتش آزاد» شب گذشته اعلام کرد محموله جدید تسلیحات را از متحدان خود دریافت کرده، اما اشاره‌ای به کشورهای ارسال‌کننده این محموله نکرد. هفته گذشته رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال سلاح برای مخالفان سوری موافقت کرده بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول