اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان خبر داد

دستگیری 2 دندانپزشک قلابی در کوهبنان

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان گفت: هوشیاری مردم و حضور به‌موقع ماموران انتظامی کلانتری 13 مرکزی شهر کوهبنان دو دندانپزشک قلابی را به دام انداخت و از ادامه فعالیت غیرمجاز آنان جلوگیری شد.

دستگیری 2 دندانپزشک قلابی در کوهبنان

حسن سلطانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به دنبال وصول گزارش‌های مردمی در زمینه طبابت غیرمجاز دو  فرد غریبه در امر دندانپزشکی در مرکز شهرستان کوهبنان به مرکز فوریت‌های پلیس 110، ماموران انتظامی کلانتری 13 این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور به‌موقع و سریع ماموران انتظامی در محل، دو دندانپزشک قلابی به همراه مقادیری تجهیزات و لوازم دندانپزشکی دستگیر و به کلانتری 13 این شهرستان انتقال داده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان تصریح کرد: این دو نفر بدون دارا بودن مجوز رسمی ورزات بهداشت و درمان خود را پزشک معرفی کرده بودند و به امر درمان بیماران مبادرت می‌ورزیدند، لذا در پی شکایت تعدادی از مردم و دانشگاه علوم پزشکی به دادسرای کوهبنان زمینه جلب آنان فراهم شد.

سلطانی‌نژاد عنوان کرد: شواهد گویای این حقیقت است که آنان به مدت چند سال در روستاها و شهرستان‌های اطراف کوهبنان به درمان بیماران اقدام می‌کردند.

وی بیان داشت: ضمن بازجویی و تشکیل پرونده این دو نفر با صدور قرار قانونی، بازداشت شدند تا در ارتباط با نحوه فعالیت، تعداد شاکیان، چگونگی دریافت حق ویزیت آنان و ... تحقیقات بیشتری صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان تاکید کرد: مردم باید در برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در نخستین فرصت به مراجع قضایی و نیروی انتظامی در میان بگذراند تا جلوی سوء‌استفاده و فعالیت غیرقانونی افراد سودجو گرفته شود و در این راستا به سلامت افراد نیز لطمه‌ای وارد نشود.

وی گفت: تمام کسانی که از این دو پزشک قلابی شکایت دارند،می‌توانند مراتب را به کلانتری 13 کوهبنان یا دادگستری در میان بگذارند.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول