اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

6 هکتار باغ در دوکوهک طعمه حریق شد

دو روز گذشته 35 مورد حریق باغ، زمین و فضای سبز به سامانه 125 شیراز گزارش و در این حوادث شش هکتار باغ در منطقه دوکوهک قربانی آتش شد.

6 هکتار باغ در دوکوهک طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در یکی از این موارد آتش‌سوزی باغی واقع در دوکوهک گزارش شد که تیم اطفای حریق از ایستگاه 8 و ایستگاه‌های کمکی 2 و 4 به محل اعزام شدند.

به گزارش دریافتی فارس، آتش‌نشانان پس از حضور به وسیله چهار خط در 35 رشته آبدهی لوله 1.5 و 2.5 اینچی حریق را اطفا و مانع از گسترش بیشتر آن شدند.

براساس این گزارش، در این آتش‌سوزی شش هکتار باغ ،200 درخت انگور و 50 درخت انار در آتش سوخت.

در یک مورد دیگر آتش گرفتن حدود پنج تن زباله در دامنه‌های کوهی واقع در جاده شیراز – اصفهان، آتش‌نشانان ایستگاه 15 را روانه محل وقوع آتش‌سوزی کرد تا سرانجام پس از یک ساعت تلاش آتش را مهار کنند.

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، آتش‌سوزی زمینی در روستای دست خضر نیز که محل جمع‌آوری حدود پنج تن زباله شده بود توسط آتش‌نشانان ایستگاه هفت کنترل شد.

آتش‌سوزی در یک انبار ضایعات، آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در میانرود که به دلیل بی احتیاطی در روشن ماندن لامپ در مجاورت کارتون و انتقال حرارت، دیگر مواردی بود که آتش‌نشانی شیراز در دو روز گذشته با آن مواجه شد و اقدام به اطفای حریق کرد.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول