اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی:

پیشگیری فرهنگی و اجتماعی را در اولویت کاری قرار دهیم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اگر جامعه عاری از وقوع جرم بخواهیم باید بحث پیشگیری فرهنگی و اجتماعی را در اولویت کاری قرار دهیم که این شامل ارتقای فرهنگ عمومی و ارتقای دانش حقوقی مردم می‌شود.

پیشگیری فرهنگی و اجتماعی را در اولویت کاری قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدباقر باقری یکشنبه شب در کارگروه فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در بررسی که طی چند سال اخیر در سطح کشور صورت گرفته است به این نتیجه رسیده‌ایم که پیشگیری فرهنگی و اجتماعی در اولویت نخست قرار دارد.

وی افزود: اگر جامعه عاری از وقوع جرم بخواهیم باید بحث پیشگیری فرهنگی در اولویت کاری قرار دهیم که این شامل ارتقای فرهنگ عمومی و ارتقای دانش حقوقی مردم می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه ورودی پرونده قضایی به دادگاه منفی است، بیان داشت: اقدامات فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی آثار بسیار مؤثری دارد و همه در حد توان خود باید در این زمینه کار انجام دهند.

باقری با بیان اینکه پیشگیری و کاهش طلاق در دستور کار دادگستری است، اذعان کرد: طلاق یکی از الگو‌های کشورهای غربی است که در کشور ما نفوذ پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: هنر دستگاه‌های آموزشی، فرهنگی و دانشگاه است که آموزش صحیح زندگی کردن را به مردم ارائه دهند که قوه قضاییه در این زمینه مشاوره و هزینه انجام داده است.

انتهای پیام/22481/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول