اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

3.5 درصد تعهد اشتغال خوزستان انجام شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون دستگاه‌های اجرایی استان به سه و نیم درصد تعهد اشتغال خود عمل کرده‌اند.

3.5 درصد تعهد اشتغال خوزستان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی در جلسه شورای اشتغال که شامگاه شنبه در استانداری خوزستان تشکیل شد، اظهار کرد: تعداد طرح‌های تأیید شده در بانک‌ها از ابتدای سال جاری تا اول تیرماه، 98 طرح بوده که تسهیلات مصوب برای آنها 139 میلیون و 737 هزار ریال است.

وی ادامه داد: تعداد طرح‌های انعقاد قرارداد شده 72 طرح است که مبلغ اعتبار طرح‌های قرارداد منعقد شده 243 میلیون و 141 هزار ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه کل مبلغ پرداخت شده به متقاضیان 245 میلیون و 601 هزار ریال از محل بانک‌های استان است، گفت: تعداد اشتغال در طرح‌های قرارداد منعقد شده 186 شغل است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در خوزستان در سال 92،  109 هزار و 922 شغل است، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 3 هزار و 753 فرصت شغلی در سامانه اشتغال وارد شده است که نزدیک به سه و نیم درصد تعهد استان است.

انتهای پیام/72011/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول