اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مالک اشتر مشهد:

آموزش کنترل عزت نفس و سلامت روحی در آینده جوانان بسیار موثر است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مالک اشتر مشهد گفت: آموزش کنترل عزت نفس و سلامت روحی در آینده جوانان بسیار موثر است.

آموزش کنترل عزت نفس و سلامت روحی در آینده جوانان بسیار موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی عابدی عصر امروز در جمع کارکنان لشکر عملیاتی پنج نصر اظهار داشت: جوانی خود یک دوره طلایی و بروز وقایعی دلنشین در زندگی است و در واقع فرصتی است که باید نهایت بهره را از آن برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مالک اشتر مشهد افزود: حضرت امام خمینی (ره) در توصیه به فرزندشان حاج احمد آقا می‌فرمودند که من کارهایم را در سنین 25 تا 27 سالگی انجام دادم، و این امر نشان می‌دهد که اوج دوران زندگی آن بزرگوار از مقطع جوانی شروع شده است.

وی بیان کرد: جوانی در چند مقطع خلاصه می‌شود که بالاترین نقطه اوج آن 40 سالگی است و در این برهه سن کامل شده است و اوج دوران زندگی هر فردی محسوب می‌شود.

عابدی خاطرنشان کرد: جوان یک شخصیت نیرومند در ذهن آدمیان تلقی می‌شود و اخلاق بد در وجود او ضعیف است و هر چه سن او بالا می‌رود نیروی جوان تحلیل رفته و این اخلاق در وجود او قوی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مالک اشتر مشهد با اشاره به کنترل نفس و غریزه در دوران جوانی و اتکای سلامت روحی در انتقال به آینده جوانان گفت: وقتی چشم به حرام عادت کند و خودش را کنترل نکند در 40 سالگی هم دیده می‌شود و قلب انسان ناآرام است و دیگر در سنین بالا کاملا تغییر رفتار غیر ممکن است و این مهم در صورتی برطرف می‌شود که در دوران شکوفایی و جوانی آن را کنترل و مهار کنیم تا در آینده به مشکل بر نخوریم.

انتهای پیام/70006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول