اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی ایلام:

خروج صنوف آلاینده از نیازهای ضروری ایلام است

رئیس مجمع امور صنفی ایلام گفت: خروج صنوف آلاینده از نیازهای ضروری ایلام است.

خروج صنوف آلاینده از نیازهای ضروری ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت شاکیان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: این مجمع با اذعان به این مهم رفع مشکلات این حوزه را در دستورکار قرار داده است.

وی ادامه داد: برخی از صنوف ایلام به بیرون از شهر منتقل شده و برای احقاق این مطالبه به حق مردم و شهروندان ایلامی برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

این مسئول اضافه کرد: در ماه‌های گذشته با رایزنی با مسئولان ذیربط در شهر و استان ایلام در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده است.

شاکیان تصریح کرد: به عنوان مثال قرار است، صنف نمایشگاه‌داران خودرو در نخستین فرصت از شهر ایلام خارج و به بیرون شهر منتقل شود.

رئیس مجمع امور صنفی ایلام گفت: تاکنون نیز در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده و با این صنف نیز جلساتی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است با ارائه تسهیلات لازم و همچنین زمین‌های مورد نیاز این صنوف به بیرون شهر منتقل شوند، ادامه داد: در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد مکان مناسب برای بازار و در نهایت احداث بازارهای تخصصی از مهم‌ترین نیازهای شهر ایلام است که در دستور مجمع امور صنفی ایلام قرار گرفته است.

انتهای پیام/2246/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول