اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

دولت آینده به بی‌تدبیری‌های گذشته پایان دهد

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: دولت آینده باید به بی‌تدبیری‌های گذشته در زمینه مسایل داخلی و بین‌المللی پایان دهد و در زمینه سیاست خارجی با تدبر و تفکر عمل کند.

دولت آینده به بی‌تدبیری‌های گذشته پایان دهد

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین پیام انتخاب حسن روحانی این بود که مردم ایران خواستار اعتدال و آرامش هستند و از بداخلاقی، بی‌تدبیری، بداخلاقی اجتماعی و سیاسی خوششان نمی‌آید.

وی افزود: ما در دوره دهم بی‌تدبیری‌هایی در دولت شاهد بودیم که آرامش و اعتماد مردم به دولت را کاهش داد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به شخصیت روحانی، اعلام برنامه‌های دولت آینده از سوی ایشان و انتخاب  شعار تدبیر و امید این انتظار می‌رود که به تمام بی‌تدبیری‌های گذشته پایان داده شود.

وی با اشاره به نکات مهمی که لازم است دولت آینده مدنظر داشته باشد، گفت: دولت آینده لازم است علاوه بر دوری از بی‌تدبیری‌های دولت‌های گذشته، در زمینه برخورد با کشورهای همسایه با تدبر و دقت بیشتری رفتار کرده به شکل معقول عمل کند.

حیدرپور در پایان یادآور شد: همچنین در زمینه مسایل داخلی دولت‌ آینده باید دقت کند که بی‌فکری‌های معیشتی که موجب شد سرمایه‌های ملی و شخصی مردم کاهش پیدا کند را تدبیر و وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهد.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول