اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قدس:

هفت مرکز فرهنگی جوابگوی نیاز 300 هزار نفر نیست

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قدس گفت: وجود هفت مرکز فرهنگی در این شهرستان جوابگوی جمعیت بیش از 300 هزار نفر نیست.

هفت مرکز فرهنگی جوابگوی نیاز 300 هزار نفر نیست

بهزاد لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی توطئه‌ و دسیسه‌های بسیاری برای مقابله با انقلاب ملت ایران انجام دادند و از همه توان خود برای مانع‌تراشی در راه تحقق اهداف و آرمان‌های مردم ما استفاده کردند.

وی تصریح کرد: در سال‌های نخست انقلاب،‌ دشمنان خارجی به رهبری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ابتدا به ترور چهره‌های برجسته و رهبران انقلاب روی آورده و در این راه بسیاری از بزرگان ما هدف تروریست‌های مورد حمایت غرب قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قدس ادامه داد: پس از ترور‌های کور ابتدای انقلاب، غربی‌ها با تحریک رژیم بعث حاکم بر عراق جنگ هشت ساله‌ای علیه ایران اسلامی به راه انداخت و در تمام مدت از ارتش متجاوز به کشورمان حمایت کردند.

* رویارویی نظامی با ملت ایران به سود دشمنان نیست

لطفی با تاکید بر اینکه ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود تمام موانع سخت را با موفقیت از پیش رو برداشته است، گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی پس از چندین سال به این نتیجه رسیدند که رویارویی نظامی با ملت ایران برای آنها سودی نداشته و به همین دلیل تهاجم فرهنگی را جایگزین جنگ نظامی کردند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بارها نسبت به تهاجم فرهنگی دشمنان هشدار داده و تاکید فرموده‌اند که باید در این جبهه نیز با تمام توان از دستاوردهای اسلام و انقلاب حراست کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قدس تاکید کرد: مردم ایران دارای پیشینه غنی فرهنگی هستند و به طور قطع توطئه تهاجم فرهنگی نمی‌تواند موفقیتی را برای دشمنان ما به همراه داشته باشد، به شرط آنکه هوشیار بوده و در برابر تهاجم فرهنگی غرب غفلت نکنیم.

لطفی تاکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی داریم و بدون در اختیار داشتن امکانات و برنامه‌ریزی لازم، نمی‌توانیم توطئه‌های دشمنان در حوزه تهاجم فرهنگی را به طور کامل خنثی کنیم.

وی افزود: متاسفانه ما در این بخش با کمبود سخت‌افزارهای فرهنگی روبه‌رو هستیم، به عنوان نمونه شهرستان قدس با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر که اکثر آنها را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، تنها هفت مرکز فرهنگی از جمله فرهنگسرا و کانون‌های فرهنگی دارد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قدس تاکید کرد: به طور قطع این تعداد مرکز فرهنگی جوابگوی نیاز جوانان شهرستان قدس نیست و باید تلاش‌های بیشتری در زمینه احداث کانون‌ها و فرهنگسراهای جدید در این شهرستان انجام شود.

لطفی در پایان گفت: برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری و فرمانداری و نهادهای متولی امور فرهنگی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند، تا بتوانیم امکانات و خدمات فرهنگی ضروری را به نسل جوان ارائه دهیم.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول