اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

همایش گلواژه‌های انتظار در رزن برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از برپایی همایش گلواژه‌های انتظار از فردا در رزن خبر داد.

همایش گلواژه‌های انتظار در رزن برگزار می‌شود

رضا رعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد برنامه‌های متنوعی برای ایام تابستان دارند، افزود: در شهرستان رزن 45 کانون وجود دارد که در همه این کانون‌ها مربیانی در رشته‌های تخصصی آموزش‌هایی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی از 15 تیر ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: زبان، احکام، کامپیوتر، قرآن و .... از جمله کلاس‌هایی است که برای تابستان امسال نوجوانان و جوانان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رزن در ادامه سخنانش از برگزاری همایش گلواژه‌های انتظار خبر داد و بیان داشت: فردا جشنواره گلواژه‌های انتظار که امسال به شکل همایش برگزار می‌شود، به میزبانی رزن شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با محوریت مهدویت برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره 12 نفر از شعرای برگزیده استان در حوزه مهدویت حضور می‌یابند.

رعد با اشاره به اهمیت این جشنواره در حوزه ترویج فرهنگ مهدویت ابراز داشت: با توجه به اهمیتی که این حوزه دارد، هر سال این همایش برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: انجمن نمایش شهرستان رزن نیز فعال است و برای حضور در جشنواره‌ها در حال آماده کردن نمایش هستند.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول