اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج:

دومین نمایشگاه گل در کرج برپا می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از برپایی دومین نمایشگاه گل در کرج خبر داد.

دومین نمایشگاه گل در کرج برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در جلسه هماهنگی به منظور برپایی دومین نمایشگاه گل در کرج اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر شهروندان کرجی و حتی مردم از شهرهای مختلف در اولین نمایشگاه گل و گیاه در کرج برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی دومین نمایشگاه گل در پارک چمران این کلانشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: زندگی شهرنشینی می‌طلبد تا در زمان‌های مختلف نمایشگاه‌هایی از این دست برپا شود تا گامی به سمت شاداب‌سازی محیط اطراف و همچنین  روحیه مردم برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه در دوره قبل استقبال بی‌نظیری از این نمایشگاه از سوی مردم انجام شد افزود: شهروندان کرجی استقبال بی‌نظیری را از اولین نمایشگاه گل و گیاه در کرج داشتند و این نشان‌دهنده علاقه آنان به فضاهای سبز و طبیعت است.

زارع اظهار داشت: در اولین نمایشگاه گل و گیاه با توجه به تجربه اول مشکلات و کمبودهایی بود لذا با شناسایی این کمبودها سعی داریم در برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج این کمبودها نیز مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها خاطرنشان کرد: شهرستان کرج ظرفیت‌های بسیار زیادی را برای ایجاد یک چنین نمایشگاه‌هایی دارد لذا می‌طلبد تا مسئولان در حوزه‌های مختلف با تعامل و همکاری بر ایجاد فضاهایی به منظور استفاده از این پتانسیل‌ها تلاش کنند و قابلیت‌های کرج را بیش از گذشته به مردم نشان دهند.

زارع تأکید کرد: هنگامی که نمایشگاه بین‌‌المللی گل و گیاه در این شهرستان برپا می‌شود علاوه بر جذب مردمان بومی می‌تواند در جذب مردم از شهرهای دیگر از موثر باشد که در نتیجه در جذب گردشگر نیز بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: می‌توانیم با ایجاد فضاهایی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود گردشگران بسیاری را وارد کرج کرده و در نهایت در توسعه اقتصادی شهر تأثیرگذار باشیم.

این مسئول گفت: البته لازم است برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این کلانشهر انجام شود.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان به انجام برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج اشاره کرد و افزود: در این راستا و با هماهنگی انجام شده شرکت‌های خارجی در زمینه گل و گیاه در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته زارع توسعه پارکینگ‌ها، اخذ بلیط ورودی و همچنین ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از مهمترین ویژگی‌های دومین نمایشگاه گل و گیاه در کرج است.

زارع گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه در شهریور ماه سال‌جاری در پارک چمران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول