اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بهار برای پاس تمام نشد / همدانی‌ها هنوز امیدوار صعود به لیگ برتر

مرحله نهایی مسابقه پلی‌آف برای کسب نیم‌سهمیه صعود لیگ برتر برگزار شد و ذوب اصفهان با کسب یک پیروزی پرگل برای صعود راه خود را هموارتر کرد تا چهره صعودکننده در همدان مشخص شود.

بهار برای پاس تمام نشد / همدانی‌ها هنوز امیدوار صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دیدار نخست مرحله نهایی مسابقه پلی‌آف برای شناسایی چهره تیم شانزدهم لیگ برتر در فصل فوتبالی در یازدهمین دوره جام خلیج فارس عصر روز جمعه در اصفهان برگزار شد.

در این دیدار تیم میزبان که با تغییراتی که در کادر فنی و سرپرستی خود انجام داد توانست با حمایت تماشاگران و نهایت استفاده از امتیاز میزبانی در یک بازی پرگل حریف خود پاس همدان را با شکست سنگین بدرقه کند.

شاگردان محمود یاوری که شناخت خوبی از بازیکنان پاس داشتند در شش دقیقه گل بازی با گل‌های سپهر حیدری و اسماعیل فرهادی باعث شدند که شروع توفنده‌ای داشته باشند و تمام معادلات مجتبی خورشیدی در نیمکت پاس را برهم بزنند.

گل دقیقه 45 محسن بیاتی‌نیا باعث شد تا پیرمرد فوتبال ایران با خیال راحت به رختکن برود و نتیجه سه بر صفر نتیجه‌ای بود که ذوب‌آهنی‌ها را برای صعود به لیگ برتر با کمترین مشکلی مواجه می‌کرد.

اسماعیل فرهادی در دقیقه 58 با زدن دومین گل خود عدد گل‌های تیمش را به عدد چهار رساند تا پاسی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر همه آرزوهایشان بر آب رفته تلقی شود.

این پایان کار نبود و محسن ربیع‌خواه موفق شد تا در دقیقه 71 یکی از گل‌ها را پاسخ دهد و در دقیقه 92 وحید علی‌آبادی بازیکن متعصب و غیرتی همدانی تیم پاس توانست از روی نقطه پنالتی دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا امید به اردوی سبزپوشان همدانی برگردد و برای بازی برگشت امیدوارتر به همدان بیایند.

مدیران پاس که هنوز نتوانستند شارژ مالی مناسبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌شان فراهم کنند در این چند روز باقی مانده تا دیدار برگشت و آخرین فرصت برای استفاده از موقعیت به دست آمده تا با صلابت به لیگ برتر برگردند و هدیه خوبی بعد از صعود تیم ملی کشورمان به مردم خوب همدان بدهند و دینی که به این استان و ورزش دارند را به خوبی ادا کنند.

خبرهایی که از اصفهان به گوش رسیده حکایت از این دارد که دست‌اندرکاران باشگاه ذوب‌آهن که ارزش داشتن یک تیم لیگ برتری را به خوبی درک می‌کنند در روز قبل از بازی با پرداختن پاداش و همچنین پر کردن سقف 80 درصد مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود بسیار موفق‌تر از همدانی‌ها عمل کردند و همین شارژ روحی باعث شد تا این نتیجه پرگل به دست بیاید.

حضور بهروز مرادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش، علی‌محمد آزاد، استاندار همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان در هیئت‌‌ مدیره باشگاه پاس، وزن مدیریتی این باشگاه را بسیار سنگین کرده و شرایط خوبی است که بودن این همه افراد با شخصیت حقوقی بسیار مناسب در این چند روز باید بیشتر از قبل به کمک همه‌جانبه از تیم پاس همدان برآیند.

شارژ مالی شاید اندک کاری است که مدیران  دست‌اندرکار می‌تواند برای بازگرداندن روحیه و امید به اردوی پاسی‌ها انجام دهند و حضور در تمرینات و دعوت رسمی از مردم ورزش‌دوست همدانی برای حمایت از تیم شهرشان خالی از لطف نیست که امیدواریم مدیران ارشد استان حرف‌هایی که تا الآن برای حمایت از تیم پاس را زدند به عمل تبدیل کنند و یکی از دلخوشی‌ جوانان این استان را به خوبی به آنان بازگردانند.

پاسی‌ها هر چند در بازی رفت و در اصفهان مغلوب حریف قدرتمند خوب شدند و با دریافت چهار گل شکست تلخی را پذیرا شدند اما با دو گلی که در پایان بازی به ثمر رسانند برای بازی برگشت و استفاده از شرایط میزبانی می‌توانند نتیجه خوبی را رقم بزنند.

سبزپوشان همدانی در این چند روز باقی مانده قطعاً بعد از ریکاوری با تمریناتی که در دستور کار دارند برای کسب نتیجه برد و هجومی‌تر بازی کردن برنامه‌ریزی خواهند کرد تا با کسب نتیجه دو بر صفر یا سه بر یک و با توجه به زدن گل در خانه حریف بتوانند جواز صعود به لیگ برتر را به دست آوردند و در ایام نیمه‌شعبان و اعیاد شعبانیه بتوانند هدیه خوبی به همدانی‌های علاقه‌مند بدهند.

حضور نمایندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری در چند روز باقی مانده و دعوت از مردم برای تشویق در تمرینات و روز مسابقه با ذوب‌آهن می‌توانند تأثیر زیادی در بالا رفتن روحیه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس شود تا با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان یک حماسه دیگر در همدان رقم بخورد و تیم پاس بعد از سه سال ناکامی به لیگ برتر صعود کند.

دیدار برگشت تیم‌های پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقه پلی‌آف و صعود به لیگ برتر روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت 17 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول