اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تبیین جایگاه شورا‌ها از اولویت‌های شورای چهارم باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود گذشت 14 سال از عمر شورا‌های اسلامی شهر و روستا مردم هنوز به رسالت، جایگاه و شأن شورا‌ها واقف نیستند و تبیین جایگاه شورا‌ها باید از اولویت‌های شورای چهارم باشد.

تبیین جایگاه شورا‌ها از اولویت‌های شورای چهارم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد ماه امسال یک حماسه سیاسی بزرگ را برای کشور خلق کردند، اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمن را از دست‌یابی به اهدافش برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران نا‌امید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همچنین مردم با خلق حماسه‌ای سیاسی امید و نشاط را به کشور تزریق کرده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم که دولت جدید با استفاده از عقلانیت، امید و با شایسته‌سالاری به مشکلات موجود در سطح کشور رسیدگی کند و روز به روز بر عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی بیفزاید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلاتی مانند بیکاری، گرانی، ازدواج و مسکن و مباحث اقتصادی از مهم‌ترین مشکلات مردم در سطح کشور است، تصریح کرد: امیدواریم که دولت آینده این مشکلات را با تدبیر و عقلانیت برطرف کند.

وی با بیان اینکه بیشترین خواسته‌های مردم در زمان انتخابات از مسئولان حول محور رسیدگی به مشکلات و چالش‌های اقتصادی بوده است، ادامه داد: در حال حاضر و در شرایط اقتصادی فعلی مردم در زندگی روزمره خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مشکلات اقتصادی باید با مدیریت قوی دولت آینده برطرف شود.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا نگرانی‌هایی در زمینه تجمیع این انتخابات وجود داشت، تاکید کرد: در زمان اجرای این انتخابات مشاهده شد که این نگرانی‌ها بی‌مورد نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه چرا که در زمان اجرای انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورای شهر سایه انداخته بود، افزود: امیدواریم که آسیب‌های ناشی از تجمیع این انتخابات شناسایی شود و مسئولان امر در راستای رفع این مشکلات و آسیب‌ها برای برگزاری انتخابات آینده تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه صدا و سیما نیز برای برگزاری انتخابات به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا توجهی نداشته است، گفت: با توجه به این موارد شورا‌های اسلامی شهر و روستا در عرصه انتخابات مظلوم واقع شده بودند.

وی با اشاره به اینکه با وجود گذشت 14 سال از عمر شورا‌های اسلامی شهر و روستا مردم هنوز به رسالت، جایگاه و شأن شورا‌ها واقف نیستند، اظهار کرد: شورای چهارم باید فرهنگ‌سازی‌های لازم را در راستای تبیین نقش و جایگاه شورا‌ها در سطح شهر و روستا انجام بدهد.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه مردم باید اطلاعات کاملی را از وظایف و رسالت‌های شورای شهر داشته باشند، ادامه داد: 500 نفر برای انتخابات شورای اسلامی در شهر اصفهان ثبت‌نام کرده بودند که 407 نفر از این افراد به عرصه انتخابات ورود پیدا کردند و در نهایت 21 نفر از این افراد برای شورای شهر اصفهان انتخاب شدند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول