اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران:

گچساران در نیمه شعبان آذین‌بندی و غرق شادی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از برپایی ایستگاه هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در گچساران خبر داد و گفت: گچساران در روز نیمه شعبان، میلاد امام زمان(عج) آذین‌بندی شده و آماده برگزاری جشن‌های متعدد می‌شود.

گچساران در نیمه شعبان آذین‌بندی و غرق شادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی گچساران با نقل حدیثی از امام عصر(عج) اظهار کرد: امام عصر(عج) فرموده است که بدانید که تحت توجهات ما هستید و ما شما را از یاد نمی‌بریم  وگرنه در تنگناهای سخت گرفتار می‌شدید و یا دشمن غدار و مکار شما را ریشه‌کن می‌کرد.

وی با بیان این‌که در بینش اسلامی امام جان جهان است، افزود: جهان به وجود امام بستگی دارد و امام قلب عالم، وجود هسته مرکزی جهان هستی و واسطه میان عالم و خداوند بوده و به همین خاطر حضور و غیبت وی تفاوتی ندارد.

برگزاری متعدد جشن‌های میلاد امام عصر(عج) در گچساران

ملکوتی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تصریح کرد: در راستای گرامیداشت میلاد حضرت ولی عصر(عج) جشن باشکوهی توسط هیئت مذهبی هیئت امناء مسجد امام حسن مجتبی(ع) در روز 2 مرداد در محل باغ فردوس گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران همچنین از برگزاری جشن باشکوه دیگری در سه مردادماه جاری خبر داد و گفت: این جشن به همت هیئت مذهبی رأس ساعت21 در محل مسجد شهیدان گچساران برگزار می‌شود.

ملکوتی‌اصل از برگزاری جشن‌های میلاد امام عصر(عج) از سوی نماینده امور صنفی گچساران خبر داد و عنوان کرد: جشن‌های میلاد امام عصر(عج) نیمه شعبان توسط نماینده امور صنفی گچساران طی روزهای دو و چهار مردادماه جاری در محل حسینیه بیت‌العباس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از حضور سخنرانی کشوری در گچساران و با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) خبر داد و اظهار کرد: این سخنرانی دو مردادماه جاری در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار می‌شود.

گچساران آذین‌بندی و مملو از ایستگاه‌های صلواتی می‌شود

ملکوتی از آذین‌بندی و چراغانی خیابان‌ها و میادین همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط بازاریان خبر داد و گفت: بلوارهای ورودی و خروجی دوگنبدان نیز با همکاری شهرداری این شهر با نصب بنر و چراغانی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری مسابقه فرهنگی«انتظار» توسط آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا به 14 نفر از برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.

ملکوتی از نصب بنر بر سر درب ادارات و نهادها خبر داد و عنوان کرد: ادارات و نهادها در صورت امکان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی شیرینی جشن میلاد امام عصر(عج) را به کام شهروندان شیرین‌تر نمایند.

برپایی ایستگاه هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در گچساران

وی از برپایی طرح ایستگاه هزار بار صلوات برای سلامتی امام عصر(عج) خبر داد و تأکید کرد: طرح هزار بار صلوات توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح مساجد گچساران برگزار خواهد شد.

ملکوتی از دعوت سخنرانان کشوری توسط کانون بسیج سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خبر داد و یادآور شد: پیگیری‌ در راستای برگزاری و هماهنگی‌‌های لازم به مناسبت مراسمات نیمه شعبان توسط اداره تبلیغات اسلامی گچساران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول