اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تیر ماه امسال صورت می‌گیرد

اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشور با 600 میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: در حال حاضر مقرر شده است که بیمه طلایی از ابتدای تیر ماه امسال با پیش‌بینی اعتبار 600 میلیارد تومانی نسبت به تمام بازنشستگان و خانواده‌های آنها اجرا شود.

اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشور با 600 میلیارد تومان اعتبار

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: اگرچه بیمه طلایی از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح کشور به شمار می‌رود، اما این بیمه از اواخر سال گذشته به صورت ناقص برای تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته خواستار استفاده از خدمات بیمه طلایی همانند بیمه طلایی اجرا شده برای شاغلان فرهنگی هستند، اضافه کرد: این افراد طی سال‌های اخیر به دنبال اجرای این بیمه بوده‌اند و با توجه به اهمیت و ضرورت اجرایی شدن بیمه طلایی همواره پیگیری‌های لازم را از مبادی قانونی برای عملیاتی شدن این بیمه انجام داده‌اند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه به دنبال پیگیر‌های مداوم بازنشستگان فرهنگی برای اجرایی شدن این بیمه، بیمه طلایی از دی ماه سال گذشته نسبت به تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرا شده است، تصریح کرد: اما خدمات بیمه طلایی بازنشستگان محدود است و تنها هزینه‌های عمل جراحی و بستری شدن این افراد در بیمارستان زیر پوشش این بیمه قرار می‌‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مقرر شده است که بیمه طلایی با پیش‌بینی اعتبار 600 میلیارد تومانی نسبت به تمام بازنشستگان و خانواده‌های آنها اجرا شود، ادامه داد: در بودجه امسال دولت 195 میلیارد تومان برای اجرای بیمه طلایی بازنشستگان و خانواده‌های آنها پیش‌بینی شده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

روستایی با اشاره به اینکه این بیمه از ابتدای تیر ماه امسال با اعتبار 600 میلیارد تومانی نسبت به تمام بازنشستگان کشور و خانواده‌های آنها اجرایی می‌شود، تاکید کرد: 200 میلیارد تومان از این اعتبار به عنوان سرانه بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه 200 میلیارد تومان از این اعتبارات نیز با کمک‌های صندوق بازنشستگی تأمین می‌شود، افزود: البته بازنشستگان عنوان کرده‌اند که این بیمه باید به صورت کامل اجرا شود و تمام هزینه‌های درمانی بازنشستگان را زیر پوشش قرار بدهد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول